تازه ترین مطالب

اخبار شهرستان

فرماندار نهاوند:
فرماندار نهاوند گفت: چشم مردم به مصوبات و خروجی‌های این جلسات است و باید راهکاری اندیشیده و برای ترافیک شهر فکری کارشناسی شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند خبر داد:
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دختران بسکتبالیست در رقابت‌های لیگ دسته اول و دوندگان نهاوندی در رقابت‌های استانی خوش درخشیدند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان نهاوند از ایجاد واحد گردشگری در شهرداری این شهرستان در راستای رونق گردشگری خبر داد.
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از دستگيري سارق منزل و کشف4 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.
در آستان مطهر شاهزاده محمد(ع) نهاوند انجام شد؛
با حضور فرماندار نهاوند ۴۵۰ بسته معیشتی توسط آستان مطهر شاهزاده محمد(ع) به مناسبت دهه کرامت توزیع شد.
دوره آشنایی با قوانین مالیاتی با مشارکت شرکت دانش گستر با حضور فعالان صنایع‌دستی در این شهرستان برگزار شد.
یادداشت؛
امید است نمایندگان بصیر و انقلابی این مجلس با درک حساسیت موضوع و ضرورت جهاد کبیر در مقابل نرمالیزاسیون تحمیلی دشمن، از هرگونه اقدامی که به ترویج سنت‌های غلط و وارداتی صهیونیسم می‌انجامد، پرهیز کنند.
تصاویری از طبیعت بکر و بی‌نظیر اردیبهشت‌ماهی نهاوند را مشاهده می‌کنید.
رئیس اداره راه و شهرسازی نهاوند خبر داد
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نهاوند گفت: سه پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نهاوند از ۴۵ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
در مراسم باشکوهی دختران دانش‌آموز نهاوند به سن تکلیف رسیدن خود را جشن گرفتند.
به مناسبت دهه ی بسیج سازندگی دو سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی و به ارزش ۷۰ میلیون تومان توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه نهاوند تهیه و به نوعروسان اهداء گردید.
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان همدان گفت: در شهرستان نهاوند 20 هزار نفر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر هستند و 700 خانوار به‌صورت ماهیانه از خدمات بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت سرپرست خانوار برخوردارند.
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از اجرای طرح ارتقاء امنیت محله محور درسطح حوزه کلانتری ۱۱ شهرستان نهاوند خبر داد.
با توجه به خطرات و بحران‌های طبیعی احتمالی لازم است؛
بافت‌های فرسوده به‌عنوان خطری بالقوه در سطح شهرها نیازمند توجه ویژه مسئولان و ارائه بسته‌های تشویقی برای احیا، نوسازی و بازسازی هستند.
رئیس اداره منابع طبیعی نهاوند گفت: برای تمام ۹۵ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان نهاوند و همچنین بخش اعظمی از اراضی حریم شهر سند تک‌برگ صادر شده است.

صفحه‌ها