تازه های سایت

کد مطلب: 54398
27. مهر 1402 - 12:25
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: جنایت بی‌سابقه صهیونیست‌ها در کشتار کودکان وزنان بی‌گناه فلسطینی بار دیگر وحشی‌گری این رژیم منحوس را به همگان نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در موردحمله صهیونیست‌ها به بیمارستان غزه و کشتار زنان و کودکان فلسطینی گفت: این حادثه عظیم قلب هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد و بار دیگر نشان می‌دهد این رژیم از هیچ جنایتی چشم‌پوشی نمی‌کند.
وی اظهار داشت: صهیونیست‌های کودک کش در این جنایت عظیم نشان دادند به هیچ اصول و قواعدی پایبند نیستند.
احمدوند عنوان کرد: صهیونیست‌ها با کشتار کودکان وزنان مظلوم و بی‌دفاع فلسطین بار دیگر خوی وحشی‌گری خود را نشان دادند.
وی ادامه داد: کشتار و جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم و کشتار صدها مرد، زن و کودک بی‌گناه محکوم است و مردم دنیا نیز از این اقدام اعلام انزجار کردند.
فرماندار شهرستان نهاوند با ابراز تأسف و ناراحتی از کشتار کودکان و مردم بی‌دفاع فلسطین، گفت: جایگاه حقوق بشر کجاست و چرا مدعیان دروغین حقوق بشر در این خصوص اقدامی نمی‌کنند.
وی بیان داشت: صهیونیست‌ها و حامیان آمریکایی و غربی آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که با این اقدامات صهیونیست‌ها نمی‌توانند شکست خود را فراموش کنند.
احمدوند عنوان کرد: در سراسر دنیا مردم آزاده به خیابان‌ها آمدند و این جنایت بی‌سابقه را محکوم کردند که نشان می‌دهد این رژیم جعلی در اذهان مردم دنیا چقدر منفور است.
وی افزود: سراسر این رژیم جعلی در جنگ و ناامنی و شرارت و کشتار مردم مظلوم است ولی این اقدامات مانع از نابودی آن‌ها نخواهد شد.
فرماندار شهرستان نهاوند اظهار داشت: به یاری خدا و با رشادت نیروهای مقاومت قدس شریف آزاد خواهد شد و جنایت‌های صهیونیست‌ها هم بی‌پاسخ نخواهد ماند.
وی در پایان گفت: مردم ایران اسلامی همواره نشان دادند یار و یاور مظلوم هستند و همواره حمایت خود از آرمان قدس شریف را اعلام کردند و مشاهده می‌کنید در سراسر کشور تجمع‌هایی در حال برگزاری است که در شهرستان نهاوند نیز از ساعت 11 امروز چهارشنبه در مسجد جنب مصلا مراسمی برگزار می‌شود.

دیدگاه شما