تازه های سایت

کد مطلب: 56176
28. ارديبهشت 1403 - 14:57
امام جمعه نهاوند گفت: مسئولان قدر فرصت خدمت‌رسانی به مردم را بدانند و برای رضای خدا کار کنند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: یکی از واجبات مردم توجه به رهنمودهای امام جامعه است چون امام جامعه اولویت‌ها را تشخیص می‌دهد و خطرها را بهتر می‌فهمد و راهکارهای بهتری دارد.

وی ادامه داد: عمل به سخنان امام جمعه باید سرلوحه کارها قرار بگیرد و به همین دلیل بیان رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری همواره جز اصلی خطبه‌های نماز جمعه است.

امام جمعه نهاوند افزود: در نظام جمهوری اسلامی عبادتی بالاتر از خدمت به مردم نیست و رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر این مورد تاکید دارند و مسئولان باید قدر این فرصت خدمت‌رسانی را بدانند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ مجلس باید انقلابی و گره‌گشای کار دولت و دستگاه اجرایی و خادم مردم باشد و برای رضای خدا کار کند.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها در غزه گفت: همانطور که امام راحل فرمودند؛ این سازمان‌های مدعی حقوق بشر و سازمان ملل ابزاری در دست قدرت‌های استکباری هستند و امروز بعد از فجایع غزه معنی و مفهوم این سخنان ایشان برای ما کاملا روشن می‌شود.

وی ادامه داد: این سازمان‌ها بر علیه صهیونیست‌ها هیچ اقدامی نمی‌کنند و در خدمت منافع استکبار هستند و درحالی که تمام مردم و دانشگاه‌های دنیا در حمایت از فلسطین و محکومیت جنایات صهیونیست‌ها دست به تظاهرات زدند ولی این سازمان‌ها به افکار عمومی اعتنایی ندارند.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به موضوع جوانی جمعیت اظهار داشت: ترویج ازدواج آسان و سخت نگرفتن خانواده‌ها، فرزندآوری و جوانی جمعیت و پرهیز از مسئله طلاق و دوری از هزینه‌های آن‌چنانی و تجمل‌گرایی مسئله‌های مهمی است که باید در خانواده‌ها در این زمینه فرهنگ سازی شود و باید فکری به حال این مسائل کنند تا راه برای ازدواج کم‌هزینه زوج‌های جوان باز شود.

دیدگاه شما