تازه های سایت

کد مطلب: 54393
5. مهر 1402 - 14:11
بانوانی که پیش‌مرگ رزمندگان می‌شدند؛
نقش پررنگ شیرزنان نهاوندی در دوران دفاع مقدس+ فیلم
بانوان پرافتخار و با ایمان نهاوند در دوران دفاع مقدس رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند و پشتیبانی فعالی از جبهه‌ها داشتند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در دوران دفاع مقدس نقش اقشار مختلف و حضور همه‌جانبه در دفاع مقدس در همه شهرهای کشور مشهود بود و حضور بانوان باایمان و شجاع در پشتیبانی از جبهه‌ها بسیار تأثیرگذار و مهم بود.

در دوران دفاع مقدس روایت‌های زیبایی از نقش بانوان در جبهه‌ و پشتیبانی از رزمندگان را مشاهده کرده‌ایم. دوران خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاور مردی‌های فرزندان غیور ایران اسلامی است که با نثار جان خود در مقابل ابرقدرت‌ها و استکبار جهانی ایستادند و در تاریخ ماندگار شدند.

تربیت نسل مومن و شجاعی که حماسه دفاع مقدس را رقم زدند از دیگر افتخارات بانوان سرزمین ایران است. بانوان پر افتخار و باتقوای نهاوند هم مانند دیگر مناطق کشور فعالیت‌های زیادی در دوران دفاع مقدس داشتند و پر صلابت از رزمندگان پشتیبانی می‌کردند.

جمعی از بانوان مومن نهاوند در دوران دفاع مقدس از بسته‌های غذایی ارسالی به جبهه‌ها می‌خوردند تا خوراکی‌های مسموم به جبهه نرسد و این بانوان در سال‌های بعد از جنگ نیز در مقابله با داعش و پشتیبانی از مدافعان حرم و سلامت فعالیت داشتند.

در دوران بیماری کرونا نیز بانوان مومن نهاوند خوش درخشیدند و با راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک و فعالیت‌های شبانه‌روزی مورد تقدیر رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفتند.

حال و هوای آن روزها و بیان خاطراتی از حضور اقشار مختلف در جبهه‌ها و پشتیبانی از رزمندگان در شهرهای مختلف کشور همواره جذاب و لذت‌بخش است و به درک شرایط آن زمان کمک می‌کند.

بانوان مومن و فداکار نهاوندی نیز در دوران دفاع مقدس رشادت‌های کم‌نظیری از خود نشان دادند و با ابتکاراتی که داشتند جبهه‌های جنگ را پشتیبانی می‌کردند.

در ادامه فیلمی بازسازی شده از رشادت‌ها و اقدامات بانوان نهاوندی را مشاهده می‌کنید.

 

 

دیدگاه شما

10 + 6 =
Solve this simple math problem and enter the result. E.g. for 1+3, enter 4.