تازه های سایت

کد مطلب: 56166
27. ارديبهشت 1403 - 8:56
فرماندار نهاوند گفت: چشم مردم به مصوبات و خروجی‌های این جلسات است و باید راهکاری اندیشیده و برای ترافیک شهر فکری کارشناسی شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در شورای ترافیک شهرستان در محل فرمانداری این شهر با تأکید بر رفع بلاتکلیفی در دهنو راه گفت: وضعیت جاده دهنو راه و شرایطی که دارد و ضرورتی که در ساماندهی آن مطرح است بین شهرداری و راهداری بلاتکلیف مانده است.
وی ادامه داد: در این موضوع استان ملاک را طرح تفضیلی شهر می‌داند و دراین‌باره تأکید می‌شود که به‌صورت ویژه یک نشست برگزار و موضوع برای همیشه رفع مشکل شود.
احمدوند اظهار داشت: چشم مردم به مصوبات و خروجی‌های این جلسات است و باید راهکاری اندیشیده شود و برای ترافیک شهر فکری کارشناسی شود.
وی بیان کرد: خیابان‌ها کم‌عرض و خودروها هم در حال افزایش است و درنهایت اینکه مبلغ جریمه هم پاسخ‌گو نیست و کاری از پیش نرفته است.
فرماندار نهاوند گفت: نبود پارکینگ در مرکز شهر سبب پارک‌های نامنظم و غیرقانونی در مراکز پرتردد شهر شده است و نیاز به راهکار بلندمدت است از طرفی برای برخی موانع دیگر هم طرحی کوتاه‌مدت اندیشیده شود، دست‌فروش‌ها، خودروها هرکدام برای خود مشکلی شده است.
وی همچنین نصب دوربین‌های پایش تصویری در خیابان‌های اصلی شهر را ضروری دانست و با توجه به افزایش نرخ جریمه‌ها بر ساماندهی تابلوهای راهنمایی درون‌شهری تأکید کرد.
احمدوند افزود: مصوبات شورای ترافیک مهم است و لزوماً باید اجرایی شود و هفته آینده کارشناسان شورای ترافیک با انجام بازدید در شهر موضوع ترافیک و مشکلات مطرح‌شده در برخی خیابان‌های تعیین‌شده را بررسی و راهکار لازم را ارائه دهند.

دیدگاه شما