تازه های سایت

کد مطلب: 56163
27. ارديبهشت 1403 - 8:52
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند از دستگيري سارق منزل و کشف4 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "ذبيح الله درويشي" در تشريح اين خبر بيان داشت: درپي وقوع چندفقره سرقت منزل درسطح  شهرستان نهاوند، موضوع دستگيري سارق يا سارقان احتمالي دردستور کار ماموران انتظامي قرار گرفت.
 
وي افزود: ماموران انتظامي با بهره گيري از اقدامات فني و اطلاعاتي درنهايت موفق شدند فردي را که سابقه دار واهل يکي از محلات شهرستان بود شناسايي و وي را دستگير و به پليس آگاهي انتقال دهند.
 
اين مقام  انتظامي در ادامه افزود: متهم دستگير شده در بازجويي هاي انجام شده به 4 فقره سرقت از منازل (سرقت طلاجات، پول نقد و اشياء سبک) درسطح شهر اعتراف کرد که دراين خصوص پرونده تشکيل و دراختيار مقام قضائي قرار گرفت.
 
فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند در پايان اين خبر با اشاره به اهميت مشارکت هاي عمومي در امر پيشگيري از سرقت به شهروندان محترم توصيه کرد: تا نسبت به رعايت نکات ايمني همچون نصب دوربين هاي مداربسته، استفاده از قفل و درب هاي محکم و مطمئن، عدم نگهداري پول نقد و طلا وجواهر در منزل و... نسبت به ارتقاء ضريب امنيت منازل و ديگر اماکن خصوصي اهتمام داشته و هر گونه موارد مشکوک را بلافاصله از طريق تلفن تماس110به پليس گزارش دهند.

 

دیدگاه شما