تازه های سایت

کد مطلب: 7399
19. بهمن 1391 - 19:39
اخبار نهاوند ـ پایگاه خبری گرو :يادواره 120شهيد پاسداردر شهرستان نهاوند با سخنراني حجت الاسلام حسين گروسي و صابري اراکي در مسجد صاحب الزمان (عج) نهاوند برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری گرو :حجت الاسلام حسين گروسي رییس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند، شهداي پاسدار به عنوان پيش قراولان و پيشگامان عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نام برد و گفت: بايد براي هدايت نسل جوان و نوجوان به سوي ارزشهاي اسلامي و مبارزه با تهاجمات فرهنگي ايادي استکبار وصيت نامه هاي شهدارا مروري دوباره کرد .

در ادامه مراسم سرهنگ خراسانی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود : در تمامي وصيت نامه هاي شهيدان به اطاعت و تبعيیت محض از منويات و دستورات مقام معظم رهبري تاکيد شدده است. وی  ولايت فقيه را مهمترين رکن انقلاب اسلامي بيان کرد و خيل عظيم شهدا و ايثارگران حماسه 8سال دفاع مقدس را ازجمله سربازان مخلص " پاک " و معتقد به انديشه هاي ناب الهي و اسلامي در نظام جمهوري اسلامي بيان کرد.

در ادامه اين مراسم نيز حجت الاسلام صابري اراکي پيرامون نقش شهدا و ايثارگران در ارزش آفريني براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سخنراني کرد. وي در اين مراسم بر اساس استناد به آيات واحاديث از شهدا به عنوان زندگان هميشه تاريخ نام برد که براي هميشه زنده اند و در نزد خدا روزي مي خورند.

وي در ادامه افزود: اگر بر اساس حرکت در مسير شهدادر جامعه قدم برداريم و به وصيت نامه هاي آنان که سرشار از مفاهيم الهي و اخلاقي است حرکت نمائيم دشمنان انقلاب براي هميشه مايوس وناکام خواهند شد.

در خاتمه لازم بذکر است که اين مراسم با محوريت فرماندهي سپاه ناحيه نهاوند سرهنگ مرتضي خراساني و همکاري اداره تبليغات اسلامي بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد جنب مصلي نهاوندبرگزار شده بود

 

دیدگاه شما