تازه های سایت

کد مطلب: 21425
22. شهريور 1393 - 8:59
مربی تیم ووشو بانوان نهاوند گفت: تیم شهرستان نهاوند به نمایندگی از استان همدان در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت می کند.

20140512_045001

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهوش بازوند گفت: 20 بانوی ووشوکار نهاوندی در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به نمایندگی از استان در مسابقات قهرمانی، کشور انتخابی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات بین المللی کشور بلژیک در همدان شرکت می کنند.

وی اظهار کرد: این مسابقات با حضور نمایندگان استان های کشور به میزبانی شهر همدان در شهریورماه امسال برگزار می شود که در پایان نفرات برگزیده در هر وزن و رده سنی به اردوی آمادگی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات بین المللی کشور بلژیک معرفی می شوند.

مربی تیم ووشوی نهاوند گفت: در چند سال اخیر بانوان رزومی و ووشوکار نهاوندی عناوین اول تا سوم کشور رادر رده های مختلف سنی کسب کرده اند و امسال نیز برای حضور در اردوی آمادگی تیم ملی و مبارزه با حریفان خود لحظه شماری می کنند.

وی افزود: 20 بانو و دختر ووشوکار نهاوندی پس از برگزاری چندین مسابقه و تمرینات سخت از میان بیش از یکصد نفر انتخاب و در مسابقات استانی نیز قهرمان شدند که در نهایت به عنوان نماینده شایسته بانوان استان برای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی معرفی شدند.

بازوند اظهار کرد: دختران و بانوان نهاوندی در سه رده سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان جزء ووشوکاران با استعداد قهرمان در کشور و استان هستند که با تلاش شبانه روزی خود و کمک های والدین و اداره ورزش وجوانان در راه کسب چندمین مقام قهرمانی خودند.

وی گفت: سختی ها و امکانات خانم ها در این رشته ورزشی نسبت به آقایان خیلی کمتر است ولی با پشتکار و همت بالای این ورزشکاران زحمتکش به مقامی کمتر از قهرمانی کشور در این مسابقات راضی نیستند.

دیدگاه شما