تازه های سایت

کد مطلب: 22098
22. مهر 1393 - 8:53
فرماندار نهاوند خبر داد: 19 میلیارد ریال اعتبار به بخش خزل نهاوند اختصاص یافت.

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در نشست شورای اداری بخش خزل در محل شهرداری فیروزان از توابع شهرستان نهاوندگفت:علي رغم مضايقي که دولت دارد در سال جاري بيش از 19 ميليارد ريال از محل اعتبارات تملک دارايي و سرمايه گذاري براي 33 پروژه به بخش خزل اختصاص يافته و اميدواريم بتوانيم بخش خزل و شهر فيروزان را به جايگاه واقعي خود برسانيم.

وی گفت: با توجه به قدمت منطقه خزل و همچنین شهر بودن فیروزان ، انتظار مردم این منطقه برای توسعه و پیشرفت انتظار بجایی است که ما نیز تلاش داریم این انتظارات را برآورده سازیم.

فرماندار نهاوند گاز رسانی به مناطق روستایی این منطقه را از خدمات نظام اسلامی به مناطق محروم و روستایی عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بیش از 93 درصد مناطق روستایی شهرستان نهاوند و از جمله بخش خزل نهاوند ازنعمت گاز رسانی برخوردارند و به خاطر همین مساله است که روستاهای نهاوند از جمله آباد ترین روستاهای کشور می باشد.

وی همچنین به لزوم ایجاد جایگاه ایجاد سی ان جی در شهر فیروزان اشاره کرد و گفت: با توجه به نبود سی ان جی در این منطقه لازم است که با مشارکت بخش خصوصی و یا از طریق شهرداری نسبت به ایجاد جایگاه سی ان جی در این منطقه اقدام شود.

عبدالملکی از ریل گذاری راه آهن نهاوند در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با توجه به سخنان روز گذشته معاون وزیر راه و شهر سازی و همچنین گشایشی که در کاهش تحریمها بوجود آمده انتظار می رود که ریل گذاری راه آهن نهاوند طی روزهای آینده انجام شود.

بخش خزل نهاوند دارای 522 کیلومتر مربع وسعت و دارای یک شهر ، دو دهستان و 61 روستا می باشد که در دوران دفاع مقدس 102 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما