تازه های سایت

کد مطلب: 21414
21. شهريور 1393 - 16:20
امام جمعه نهاوند: مقابله آمریکا با داعش واهی، کذب و فریب افکار عمومی جهان است.

DSC04084

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند ادعای آمریکا در مقابله با گروه داعش را واهی، کذب و فریب خواند و اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی گروه های مختلف تروریستی از جمله القاعده و داعش را به وجود اوردند و آنها را تجهیز و حمایت کردند تا بین مسلمانان جنایت و کشتار کنند.

وی افزود: اما بعد از شکست این گروه ها و به بن رسیدن اقدامات و جنایت آنها ادعا می کنند قصد دارند با داعش مقابله و برخورد کنند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: پیروزی های مردم و ارتش کشورهای سوریه و عراق در چند ماه گذشته نشان داد که گروه تروریستی داعش در انجام هدف و برنامه های آمریکا در این کشورها ناتوان بوده و موجب شده که داعش در سراشیبی سقوط و نابودی قرار گیرد لذا امروز بحث مقابله با این گروه ها از سوی آمریکا مطرح می شود که از پایه دروغ و باطل و فریب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی اظهار کرد: اگر امروز همه مراجع اعلام می کنند ساخت، نگهداری، خرید و فروش و استفاده از ماهواره حرام و مغایر دستورات و احکام  اسلام است بعلت این موضوع است که ماهواره نقش مخربی در جامعه دارد.

حجت الاسلام مغیثی با اشاره به اینکه ملت ایران در عصر ایران باستان قبل از اسلام نیز انسانهای با فرهنگ، متمدن و پایبند به حجاب و ارزشهای اسلامی بوده اند و هیچ گونه سنخیتی با فرهنگ مبتذل و عریان غربی نداشته اند، افزود: دشمنان از طریق ماهواره فرهنگ و تمدن و هویت مردم و جوانان ایران اسلامی را هدف قرار داده اند.

وی بیان داشت: باید در مقابل ترویج و گسترش فساد و فحشا در جامعه به وسیله دشمنان مقابله کرد و وقتی دشمنان برای مسائل اسلامی و نابودی فرهنگ و تمدن و باورهای ملت ایران این همه برنامه و نقشه دارد چرا مسئولان دستگاه های مربوطه برای خنثی سازی و نابودی این تهدیدها برنامه ریزی نمی کنند.

امام جمعه نهاوند در پایان با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در طول هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران به دست دشمنان نیفتاد و این بزرگترین دستاورد هشت سال دفاع جانانه مردم ایران در مقابل دشمن تا دندان مسلح شده بود.

وی گفت: با توجه به همزمانی دفاع مقدس با بازگشایی مدارس مسئولان مربوطه به گونه ای برنامه ریزی کنند تا یادگاران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور در مدارس و مراکز آموزشی خاطرات، دستاوردها و مسائل هشت سال  دفاع مقدس را برای دانش آموزانی که آن ایام را ندیده اند بازگو و تبیین کنند.

دیدگاه شما