تازه های سایت

کد مطلب: 52338
4. اسفند 1401 - 8:31
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: بیش از ۴ هزار نفر از دانش اموزان مقاطع مختلف تحصیلی و عموم مردم نهاوند از جنگ شادی دیدن کردند..

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی گفت: جنگ شادی به مناسبت مبعث رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) از روز شنبه ۲۹ اسفند ماه به مدت ۵ روز و در ۵ سانس صبح و بعد از ظهر در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) با استقبال چشمگیر علاقمندان و عموم مردم  برگزار شد.

بحیرایی ضمن تقدیر و تشکر از اداره محترم اموزش و پرورش شهرستان به خاطر همکاری بسیار صمیمانه در این خصوص گفت : با هماهنگی های به عمل امده با این مجموعه دانش اموزان مقاطع مختلف تحصیلی از جنگ شادی که به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) برگزارشده بود اعزام شدند .

وی افزود : این جنگ شادی به همت گروه نمایشی فروغ به سرپرستی هنرمند ارجمند اقای صحبت اله روشنفکر و در اجرای نمایش ان آقایان محمد سیاوشی. حجت اله چهاردولی . شاپورقپانوری .احمدرضا و صحبت اله روشنفکر و خانمها سیماسوری . ملیکا بحیرایی.نگین دلوچی و مژگان دلوچی به هنرنمایی پرداختند و اقایان وحید کیانی نوازنده گیتار و  سلمان قیاسوند به عنوان خواننده اجرای برنامه داشتند .

بحیرایی گفت: ایجاد شور و  نشاط اجتماعی و پرنمودن اوقات فراغت خانواده ها و نوجوانان و جوانان با استفاده از ظرفیت هنر و تولیدات هنری از سیاستهای  این اداره بوده که به حمداله شاهد استقبال مردم عزیز نهاوند از این برنامه های شاد و متنوع بوده و هستیم .

دیدگاه شما