تازه های سایت

کد مطلب: 56550
10. تير 1403 - 8:33
شهردار نهاوند گفت: نهضت آسفالت در مناطق مختلف شهر نهاوند ادامه دارد و جاده سایت دفع پسماند نهاوند نیز اسفالت و افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی‌نوید در مراسم افتتاح جاده سایت پسماند شهر نهاوند گفت: به‌منظور تسریع در حمل‌ونقل و کاهش زمان جهت عبور و مرور و کاهش استهلاک ماشین‌آلات مکانیزه دستگاه‌های پرس زباله جاده اصلی سایت پسماند ابتدا زیرسازی و سپس آسفالت شد.
وی افزود: این جاده به طول حدود دو کیلومتر و بااعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به بهره‌برداری رسیده است.
شهردار نهاوند گفت: این پروژه پس از چند سال و در کارگروه مدیریت پسماند مطرح و کلیات آن مصوب شد که در قالب این طرح ریز پروژه‌هایی ازجمله سایت نخاله، محل دفع زباله و پسماند و ساماندهی سایت مشاغل مزاحم تعریف‌شده است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرهای گیان، برزول و روستاهای اطراف بخش مرکزی از این سایت تردد دارند؛ آلودگی و استهلاک بر خودروهای مورد تردد در این مسیر با باری مضاعف هزینه‌های بسیاری تحمیل می‌شد.
یوسفی نوید اظهار داشت: بحث سرمایه‌گذاری هم در دنباله این اقدام تقویت می‌شود و همچنین جمع‌آوری ضایعاتی‌های شهر و هدایت به داخل این سایت با تأمین زیرساخت‌هایی ازجمله برق و آب میسر می‌شود.
وی افزود: وجود این واحدهای جمع‌آوری ضایعات در سطح شهر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است و با ایجاد زیرساخت‌ها حدود ۱۴۰ ضایعاتی داخل شهر مدیریت و کاهش خواهند یافت.
شهردار نهاوند گفت: آسفالت این محور در کارخانه آسفالت تأمین که حدود ۴ میلیارد تومان هزینه برای تکمیل این طرح از ردیف بودجه جاری شهرداری هزینه شده است.
وی به اجرای نهضت اسفالت در سطح شهر اشاره کرد و اظهار داشت: این اقدامات در پی نشست‌هایی که با اهالی مناطق مختلف و بازدید از محلات و بررسی نیازها صورت گرفته در حال انجام است و با اولویت‌بندی مناطق مدنظر، طی سال جاری آسفالت می‌شود.
یوسفی نوید افزود: شهروندان گرامی در صورت نیاز می‌توانند با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل فرمایند تا ضمن بررسی و کارشناسی محل، طبق اولویت‌بندی در دستور کار آسفالت قرار گیرد.

دیدگاه شما