تازه های سایت

کد مطلب: 56535
8. تير 1403 - 11:43
نماینده نهاوند پس از مشارکت در انتخابات:
حضور حداکثری در انتخابات ادای دین به آرمان امام و شهداست
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری در انتخابات ادای دین به آرمان های امام راحل، شهدا و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری پس از حضور در انتخابات با بیان اینکه افزایش مشارکت مردم در انتخابات منجر به اقتدار نظام می‌شود اظهار کرد: انتخابات به‌عنوان رکن و منشا مردم‌سالاری، نماد تاثیرگذاری مردم بر سرنوشت خویش و تجلی اراده مردم در سرنوشت آینده سیاسی کشور است.

وی با دعوت از مردم برای حضور پرشکوه در انتخابات گفت: مردم استان همدان با حضور پرشور خود مانند همیشه برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات سیاسی این کشور رقم بزنند زیرا پشتوانه سیاسی هر نظامی حضور مردم و دلبستگی مردم است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در گذشته نیز مردم دین خود را به این نظام و مملکت به خوبی ادا کردند و امروز نیز با توجه به شرایط خاص کشور، با حضور پرشور خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان را ناامید کنند و مانند همیشه پشتیبان این نظام باشند.

نثاری اظهار امیدواری کرد که منتخب مردم ادامه مسیر را به درستی در جهت خدمت رسانی به مردم پیش ببرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: هر فردی به عنوان منتخب مردم از صندوق های رای معرفی شود حتما پشتوانه مردمی او را در ارائه خدمات مطلوب دلگرم‌تر می‌کند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز ساعت هشت صبح در استان همدان آغاز شد.

دیدگاه شما