تازه های سایت

کد مطلب: 56470
31. خرداد 1403 - 7:44
فرماندار شهرستان نهاوند گفت: سال گذشته شهرستان نهاوند در جذب تسهیلات مشاغل خانگی رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان نهاوند در محل فرمانداری این شهر گفت: مباحث مهم اشتغال، ازدواج و مسکن از اهداف مهم دولت شهید آیت‌الله رئیسی است و در دوران ریاست جمهوری ایشان فرهنگ خدمات‌رسانی عوض شد و همه ما به‌عنوان مسئول باید با جدیدت اهداف این شهید را پیگیری کنیم.
وی اظهار داشت: در آمار ایجاد اشتغال بحث صحت‌سنجی مهم است و باید آمار واقعی ایجاد اشتغال به مردم ارائه شود که البته استاندار هم به این امر تأکیددارند.
احمدوند افزود: سال گذشته شهرستان نهاوند در جذب تسهیلات مشاغل خانگی رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است و امسال هم برای کسب این جایگاه باید تلاش کرد.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان همه دستگاه‌های مسئول باید درزمینهٔ اشتغال فعال باشند و چون این موضوع از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
فرماندار نهاوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: مشارکت بالا در انتخابات با رضایتمندی مردم مرتبط است و باید با اقدامات انجام‌شده مشکلات مردم را کاهش داد و آن‌ها را امیدوار کرد.
وی بابیان اینکه انتخابات متعلق به کشور است و همه باید برای برگزاری آن تلاش کنند، اظهار داشت: باید تلاش کنیم با وحدت مشارکت مردم در انتخابات را بالا ببریم و مشارکت بالا هم با میزان رضایتمندی مردم مرتبط است که البته تلاش مدیران و مسئولان در ایجاد رضایتمندی در بین مردم مهم‌ترین نقش را دارد.
احمدوند در خاتمه از بانک‌های عامل شهرستان خواست که در پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف ازجمله اشتغال، فرزند آوری، ازدواج و ودیعه مسکن به مردم کمک کنند و شرایط پرداخت این تسهیلات را هموار کنند چون بیشترین گلایه مردم شهرستان در مراجعه به فرمانداری عدم همکاری بانک‌ها با متقاضیان این تسهیلات است.

دیدگاه شما