تازه های سایت

کد مطلب: 11125
27. خرداد 1392 - 8:35
پایگاه خبری گرو ، اخبار نهاوند : سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: حضور ملت ایران در پای صندوق های رای اوج ولایتمداری بود.

 

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام حسین گروسی اظهار داشت: حضور با صلابت مردم ایران در پاي صندوق هاي راي نشان ازغيرت، تعصب و ولايتمداري است و هر برگ راي ملت تيري بود که به چشم بدخواهان و دشمنان نظام اسلامي پرتاب می شد.

وی گفت: مردم با حضور گسترده در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی صیانت کرده و استکبار جهانی و معاندین نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف شوم خود مأیوس کردند.

وی افزود: پیام حضور مردم ایران در انخابانت 24 خرداد برای دنیا و دشمنان قسم خورده غرب و صهیونیسم این بود که تحریم ها و فشارهای اقتصادی ظالمانه در حق این ملت هیچ تأثیری نداشته بلکه اراده آن ها را در ادامه مسیر عزتمند انقلاب اسلامی پرتوان کرده است.

سرپرست سازمان تبلیغات اسلامی نهاوند ادامه داد: دشمنان نظام با تلاش‌های گسترده و تبلیغات وسیع خود کوشیدند که مردم از حضور در انتخابات منصرف شوند، اما حضور بیش از  70 درصدی مردم در این انتخابات همه نقشه‌های آنها را خنثی کرد.

حجت الاسلام حسین گروسی در پایان عنوان کرد: شرایط ما امروز تدافعی نیست بلکه تهاجمی است و  دشمنان بدانند اگر بخواهند علیه نظام اسلامی و ملت ایران توطئه کنند عکس العمل نظام اسلامی جبهه استکبار را درهم خواهد شکست.

دیدگاه شما