تازه های سایت

کد مطلب: 35569
11. فروردين 1397 - 2:23
رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: ۲۳ مبلغه دینی طی ایام اعتکاف در مساجد شهری و روستایی نهاوند فعالیت تبلیغی انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی از اعزام روحانیون و مبلغین به مساجد دارای مراسم اعتکاف در شهرستان نهاوند خبرداد.

حجت الاسلام محبی افزود: طی برنامه ریزی صورت گرفته ۸۵ نفر از مبلغین و مبلغات بومی، مستقر و خود استقرار در ایام سه روزه اعتکاف به مناطق مختلف نهاوند اعزام خواهند شد.

وی بابیان اینکه از طلاب بومی حوزه علمیه خواهران و برادران در مناسبت اعتکاف استفاده می شود، گفت: ۲۳ مبلغه دینی طی ایام اعتکاف در مساجد شهری و روستایی نهاوند فعالیت تبلیغی انجام می دهند.

حجت الاسلام محبی با تاکید براینکه روحانیون نهاوندی در ایام ماه رجب سبک زندگی علوی را در مساجد و هیئت‌های مذهبی تشریح می‌کنند، افزود: ۸۰ نفر از روحانیون مستقر، طرح هجرت، بومی و خوداستقرار و همچنین روحانیون اعزامی همزمان با ایام البیض ماه رجب، سبک زندگی علوی را در مساجد و هیئت‌های مذهبی شهرستان نهاوند تشریح می‌کنند.

وی افزود: علاوه بر تشریح سبک زندگی علوی در مساجد، تشریح فلسفه انتظار و ضرورت‌های وجود امام در جامعه اسلامی و تشریح ویژگی‌های منتظران واقعی امام عصر(عج) از جمله مباحث دیگری است که به‌مدت یک ماه توسط روحانیون نهاوندی به آن پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما