تازه های سایت

کد مطلب: 23950
4. شهريور 1394 - 13:29
با حضور معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان روسای جدید اداره تبلیغات اسلامی نهاوند و اسدآباد معرفی شدند.
روسای جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند و اسدآباد معرفی شدند

به گزارش سایت گرو، با حضور حجت‌الاسلام کیانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان، حجت‌الاسلام موسی محبی به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی نهاوند معرفی شد.

در این مراسم معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: این نهاد با توجه به جنگ نرم و فرهنگی دشمن وظیفه مهم و تأثیرگذاری در مقابله با این هجمه دارد که باید با همکاری با سایر نهادها به این وظیفه خود عمل کند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه این نهاد مستقیماً تحت نظر رهبر معظم انقلاب است، بنابراین اجرای فرامین ایشان مهم‌ترین وظیفه سازمان است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و تأثیرگذار برای قشرهای مختلف مردم و گروهای خاص، همکاری و تعامل با سایر نهادهای فرهنگی و اعزام مبلغین در مناسبت‌های مختلف سال ازجمله مهم‌ترین وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است.

کیانی گفت: شهرستان نهاوند با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی زیادی که دارد به‌عنوان یکی از بهترین ادارات ما در استان همدان است که با اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مطلوب در سطح شهرستان توانسته است در زمینه فرهنگی قدم‌های مثبتی بردارد.

 

 

وی عنوان کرد: این موفقیت‌ها با توکل به خدا و کار و تلاش حجت‌الاسلام گروسی و مجموعه فرهنگی شهرستان نهاوند به‌دست‌آمده است که جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان عنوان کرد: تغییرات در امر مدیریتی یک‌روال عادی است و باید همه در هر پست و مقامی در راستای رضا خدا و خدمت به مردم فعالیت کنیم.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه نهاوند نیز با تشکر از زحمات حجت‌الاسلام گروسی گفت: به‌حق تلاش مجموعه تبلیغات اسلامی نهاوند در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی قابل‌ستایش است و این اداره برنامه‌های بسیار موثری در سطح کشور انجام داده که بسیار خوب بوده است.

وی اظهار کرد: مجموعه‌های فرهنگی باید با تلاش و همکاری سد محکمی در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن به وجود بیاورند و به‌ویژه نسل جوان را از شبیخون فرهنگی مصون نگه‌دارند.

امام‌جمعه نهاوند افزود: با همه تلاش‌های صورت گرفته در سطح شهرستان ولی وضعیت فرهنگی نهاوند مطلوب نیست و نیازمند کار بیشتری است چون مقوله‌های فرهنگی زمان‌بر است.

 

حجت الاسلام محبی رئیس جدید تبلیغات اسلامی نهاوند

 

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام موسی محبی به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی نهاوند معرفی شد و از زحمات حجت‌الاسلام گروسی رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

حجت‌الاسلام محبی هم‌اکنون به‌عنوان امام‌جمعه شهر فیروزان نهاوند و رئیس تبلیغات اسلامی اسدآباد خدمت می‌کند که ازاین‌پس باید به‌عنوان رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند خدمت کند.

حجت‌الاسلام گروسی نیز با حکم جدیدی که دریافت می‌کند به‌عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما