تازه های سایت

کد مطلب: 37483
18. ارديبهشت 1398 - 8:49
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان ۱۸۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهرستان نهاوند اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: به‌رسم هرساله با شروع ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی در سطح مساجد شهر و روستاهای نهاوند اجرا می‌شود و اعزام روحانیون به مناطق مختلف ازجمله این برنامه‌ها است.

وی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مغتنمی برای توجه بیشتر و انس و مودت با قرآن کریم است و باید از این فرصت استفاده کنیم و بهره کافی را ببریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: با برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات و طبق پیش‌بینی‌ها هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان ۱۸۰ مبلغ و مبلغه با همکاری با شورا و دهیار روستاها و هیئت‌امنای مساجد به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام شدند.

وی بیان داشت: این روحانیون برای اقامه نماز و بیان احکام شرعی به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و با برگزاری محفل‌های مذهبی و جلسات قرانی می‌توانند جوانان را به مساجد جذب کنند.

محبی گفت: در ایام ماه رمضان این روحانیون علاوه بر اقامه نماز اول وقت به برگزاری کلاس‌های احکام، معرفتی و قرآن اقدام می‌کنند.

وی بیان داشت: امسال از ظرفیت خواهران مبلغه نیز استفاده می‌شود و حدود 35 نفر از مبلغان اعزامی را خواهران تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: علاوه بر بیان مسائل شرعی و انجام دیگر برنامه‌های اجرایی، روحانیون اعزامی در مورد سبک زندگی سلامی و بیانیه گام دوم انقلاب نیز صحبت خواهند کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه ماه رمضان به ماه بهار قران معروف است و در این ماه سفارش فراوانی به قرائت کلام وحی‌شده است مراسم جز خوانی قران به‌صورت روزانه در مساجد شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

محبی در پایان گفت: مراسم جز خوانی قران کریم همه‌روزه از ساعت 12 در مصلا نماز جمعه نهاوند نیز با حضور قاریان شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما