تازه های سایت

کد مطلب: 25690
20. بهمن 1394 - 12:31
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال با سردادن شعار مرگ بر امریکا یک‌بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: ملت مسلمان ایران در طول سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی همواره در همه عرصه‌ها حضور پرشور و به موقعی داشتند و امسال نیز حماسه‌ای دیگر خلق می‌کنند.

وی اظهار کرد: دشمنی آمریکای مستکبر با جمهوری اسلامی هیچ‌وقت به پایان نمی‌رسد چون آمریکایی‌ها با اصل انقلاب و اسلام مخالف‌اند و ذره‌ای از دشمنی آن‌ها با ملت ایران کم نشده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: حضور باشکوه ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان‌گر اوج اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی است و به فضل خدا مردم نهاوند هم‌صدا با سراسر کشور بار دیگر حماسه‌ای جاویدان خلق می‌کنند.

وی بیان داشت: امسال نیز مردم یک‌صدا با سردادن شعار مرگ بر امریکا بار دیگر انزجار خود را سیاست‌های خصمانه این دولت مستکبر ابراز می‌کنند.

محبی گفت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه اقتدار و عظمت کشورمان را به تمام دنیا نشان خواهند داد و بی‌شک این راهپیمایی بزرگ، آزادی، استقلال و وحدت و بصیرت ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: مردم در طول نزدیک به 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی همواره نشان دادند که پشتیبان رهبر انقلاب و ارزش‌های نظام اسلامی هستند و امسال نیز به‌فرمان رهبر انقلاب لبیک خواهند گفت و در راهپیمایی و انتخابات حضور فعال خواهند داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال علاوه بر ناامید کردن دشمنان ملت ایران باعث زمینه‌سازی برای حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه خواهد شد.

محبی اظهار کرد: با برگزاری جلسات مختلف با مسئولان شهرستان نهاوند همه تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی گسترده در شهرستان فراهم‌شده است.

وی در پایان گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن امسال در شهرهای نهاوند، برزول، گیان، فیروزان و چندین روستای بزرگ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما