تازه های سایت

کد مطلب: 6970
3. بهمن 1391 - 10:51
پایگاه خبری گرو : معاون بازرسی سازمان حمایت از تهیه بسته بازرسی و نظارتی شب عید خبر داد و گفت: اجازه دلال بازی نمی‌دهیم.
خبرگزاری فارس: تهیه بسته بازرسی و نظارتی شب عید/اجازه دلال بازی نمی‌دهیم

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از فارس ،مجتبی فراهانی اظهار داشت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان برنامه ویژه‌ای برای نظارت بر بازار شب عید دارد و شب عید امسال شاهد توزیع مطمئن کالاهای مورد نیاز مردم در کشور هستیم.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت افزود: با توجه به اینکه امسال ، بازار ارز با نوسان روبه رو شده و حساسیتهای موجود در این باره افزایش یافته است، از این رو تشدید بازرسی و نظارتها از اولویتهای اصلی سازمان حمایت در کنترل و تنظیم بازار شب عید بشمار می رود.

فراهانی تصریح کرد: برای این منظور  همانند سالهای گذشته با معاونان بازرسی سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استانهای سراسر کشور جلسات توجیهی برگزار شده و در این راستا یک بسته بازرسی و نظارتی نیز تهیه شده است.

وی ادامه داد: از دیگر اولویتهای اصلی سازمان حمایت تنظیم بازار کالاهای اساسی است که در این مورد نیز از مبدا تا شبکه های مویرگی تمامی این اقلام کنترل می‌شوند.

فراهانی با اشاره به اینکه پوشاک از اولویتهای نظارتی امسال بازرسان خواهد بود، افزود : علاوه بر اینکه تعداد زیادی از غرفه‌های نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا به صنوف پوشاک اختصاص خواهد یافت. برخی از واحدهای صنفی نیز به انتخاب خود اتحادیه پوشاک و با نصب تابلوهای مشخص شده‌ای اقدام به فروش ویژه خواهند کرد . که البته نظارتها بر تمام آنها صورت خواهد گرفت.

معاون سازمان حمایت با اشاره به برگزاری نمایشگاههای بهاره در روزهای پایانی سال در سراسر کشور گفت : نمایندگان سازمان حمایت و سازمان تعزیرات حکومتی در این نمایشگاهها حضور داشته و به شکایتها رسیدگی خواهند کرد و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد می‌شود.

فراهانی در مورد میوه و تره بار شب عید تصریح کرد: منتظر اقدامات توسعه بازرگانی داخلی وزارت صنعت ، معدن و تجارت هستیم، تا پس از تعریف شبکه های مربوطه بسته نظارتی مربوط به میوه که آماده شده است، به اجرا درآید.

وی تاکید کرد : امسال سازمان حمایت اجازه نخواهد داد، تا دلال بازی در بازار اقلام اساسی و مورد نیاز مردم صورت گیرد.

به گفته این مقام مسئول علاوه بر بازرسی‌های مستقل این سازمان ، بازرسی و نظارتهای مشترکی نیز با همکاری اتحادیه‌ها و مجامع صنفی صورت خواهد گرفت.

دیدگاه شما