تازه های سایت

کد مطلب: 18388
26. فروردين 1393 - 9:20
پایگاه خبری گرو: فرماندار نهاوند گفت: شهرستان نهاوند دارنده مقام برتر واگذاری سند واحدهای روستایی در استان همدان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امامعلی عبدالملکی در مراسم واگذاری نوزده هزارمین سند واحد روستایی در نهاوند در روستای کهریز جمال این شهرستان اظهار داشت: فرماندار نهاوند خدمت به روستاییان با احداث منازل مقاوم و بهسازی روستاها را موجب کاهش مهاجرت روستاییان به شهرها و روی آوردن به مشاغل کاذب دانست و گفت: در نهاوند تاکنون بیش از 14 هزار واحد روستایی موفق به دریافت پایان کار شده‌اند.

وی گفت: شهرستان نهاوند با تلاش کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی حایز رتبه برتر واگذاری سند منازل روستایی در کشور شده که این مهم بیانگر تلاش شبانه‌روزی کارکنان این نهاد است.

وی بنیاد مسکن را از یادگاران گرانقدر حضرت امام(ره) خواند و گفت: خدمات این نهاد در بخش بهسازی و اجرای طرح هادی و همچنین مقاوم‌سازی منازل روستایی در کل کشور بی‌نظیر و حتی کم‌نظیر است.

وی کسب مقام برتر واگذاری و صدور سند منازل روستایی در کشور را بیانگر توجه روستاییان به قانونمند بودن و همچنین نشان‌دهنده تعامل سازنده بنیاد مسکن و اداره ثبت اسناد در این شهرستان دانست.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند نیز در این مراسم گفت: در نهاوند 169 روستای دارای سکنه وجود دارد که در همه روستاها طرح هادی اجرا شده است.

علی سوری از آغاز بازنگری اجرای طرح هادی در 15 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: از آن جایی که اجرای نقشه طرح هادی موجب بروز مشکلاتی برای برخی روستاییان شده، بنابراین این طرح بازنگری شد و اراضی بیشتری در طرح قرار گرفتند.

وی ابراز داشت: در کشور تنها 30 درصد منازل روستایی مقاوم‌سازی شده، این در حالی است که در نهاوند با تلاش کارکنان این بنیاد و همکاری خوب مردم بیش از 60 درصد واحدهای روستایی مقاوم‌سازی شده‌ است.

دیدگاه شما