تازه های سایت

کد مطلب: 22213
29. مهر 1393 - 9:54
فرماندار نهاوند گفت: یک میلیارد و 320 میلیون تومان به طرح های نیمه تمام ورزشی نهاوند اختصاص یافت.

به گزارش سایت گرو، امامعلی عبدالملکی در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان و روسای هئیت های ورزشی شهرستان نهاوند گفت: یک میلیارد و 320 میلیون تومان از محل اعتبارات ماده 180 و کمیته برنامه ریزی به طرح های نیمه تمام ورزشی نهاوند اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: هیئت های ورزشی، مربیان و ورزشکاران تأثیر مستقیم و مفیدی در عرصه جذب جوانان به ارزشها اسلامی و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارند.

فرماندار نهاوند گفت: حوزه ورزش شهرستان نهاوند در سالهای گذشته مورد کم لطفی و بی توجهی مسئولان استانی قرار گرفته به همین منظور برای دفاع از ورزش نهاوند این بی توجهی و کم لطفی را در استان و با مسئولان مربوطه مطرح و پیگیری می کنیم.

وی افزود: وضعیت امکانات و زیرساخت های ورزشی شهرستان نهاوند نسبت به سایر شهرهای مختلف استان مناسب و مطلوب است اما هنوز در راستای حل مشکلات و گرفتاری حوزه ورزش نهاوند اقدام مناسبی انجام نشده است.

عبدالملکی با بیان اینکه تأسیس مجمع خیرین ورزش اولین قدم در حمایت و توسعه و پشتیبانی از ورزش نهاوند محسوب می شود، افزود: حمایت بخش خصوصی و ورود سرمایه گذران کارخانجات صنعتی و واحدهای تولیدی برای حمایت از ورزش نهاوند در دستور کار قرار دارد.

وی بیان داشت: ورزش نهاوند یکی از قطب های مهم و تأثیر گذار استان همدان است اما متأسفانه در جذب اعتبارات و تجهیزات ورزشی مرکز استان حق نهاوند را ادا نکرده است.

فرماندار نهاوند گفت: به منظور اتمام طرح های نیمه تمام ورزشی نهاوند میلغ 970 میلیون تومان از محل اعتبارات 180 و 350 میلیون تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان نهاوند به ورزش نهاوند اختصا یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند نیز در این جلسه اظهار داشت: 37 رشته ورزشی در سطح شهرستان نهاوند در حال فعالیت هستند.

سعید کولیوند گفت: ورزشکاران نهاوند در سال گذشته موفق به کسب 150 مدال کشوری در عرصه ورزش بانوان و آقایان شدند که 70 درصد این مدال ها توسط بانوان کسب شده است.

وی تاسیس انجمن خیرین ورزشی در سطح شهرستان نهاوند می تواند تحول بزرگی در توسعه و حمایت از ورزش نهاوند ایجاد کند.

کولیوند کسب دو مدال آسیایی در یک ماه گذشته را از دیگر افتخارات ورزشکاران نهاوندی عنوان کرد و گفت: حمایت و توجه مسئولان  شهرستان خصوصا فرماندار می تواند مشکلات و گرفتاری های ورزش نهاوند را در بحث کمبود تجهیزات و اعتبارات ورزشی هئیت های مختلف  ورزشی حل کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما