تازه های سایت

کد مطلب: 18020
28. اسفند 1392 - 9:19

  فرماندار نهاوند گفت: به منظور تکریم میهمانان نوروزی که در ایام تعطیلات به این شهرستان وارد شده و در آن اقامت کنند با یک وعده غذای گرم رایگان و سوغاتی های شهرستان از آنان پذیرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، امامعلی عبدالملکی گفت: با توجه به جاذبه های طبیعی و تاریخی نهاوند در سالیان اخیر آمار ورود و اقامت گردشگران و میهمانان نوروزی از روند رو به رشدی برخوردار بوده و همه ساله شاهد افزایش میهمانان به این شهرستان هستیم.

وی گفت: در نوروز امسال از میهمانان وارد شده به نهاوند که یک روز را در این شهر اقامت نمایند با یک وعده غذای گرم رایگان از آن ها پذیرایی می شود.

وی گفت: مردم نهاوند همواره در زمینه میهمان نوازی از سابقه درخشانی برخوردار بوده و با توجه به ظرفیت های مردمی موجود این پیشنهاد مورد استقبال قرار گرفت و مقدمات کار فراهم شد.

وی افزود: شهرستان نهاوند در بخش های کشاورزی و به ویژه شیلات از توانمندی های بالایی برخوردار است که برای معرفی هر چه بهتر این توانمندی ها، پذیرایی از میهمانان نوروزی با تولیدات غذایی بومی صورت می گیرد.

وی به آثار فرهنگی این برنامه اشاره کرد وگفت: یکی از مهمترین اهداف اجرای این برنامه، معرفی فرهنگ نهاوند و قابلیت های آن در ذهن مسافران است که خاطرات این سفرمی تواند به عنوان یک رهاورد و بهترین سوغات برای مسافران باشد.

فرماندار نهاوند همچنین از آمادگی کامل دستگاه های خدمات رسان این شهرستان برای شروع سال جدید و پذیرش میهمانان نوروزی خبر داد و گفت : به منظور اسکان میهمانان نوروزی در نهاوند شش مرکز اسکان با همکاری بخش خصوصی و آموزش و پرورش آماده و تجهیز شده و از 28 اسفندماه جاری آماده پذیرش میهمانان نوروزی است.

دیدگاه شما