تازه های سایت

کد مطلب: 16634
3. بهمن 1392 - 11:45

546385_DWmNq89m

رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت شهرستان نهاوند گفت: هفت فروشگاه تعاونی برای توزیع سبد کالایی مردم نهاوند در نظر گرفته شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو مجتبی رضایی گفت: در شهرستان نهاوند فروشگاه های تعاونی در اولویت توزیع سبد کالا هستند که در این راستا هفت فروشگاه تعاونی مصرف فرهنگیان ، فروشگاه اتکا ، فروشگاه بسیجیان ،شبکه بهداشت، 15 خرداد، تعاون روستایی و فروشگاه رفاه تعیین شده اند.

رضایی گفت : در سه بخش مرکزی، زرین دشت و خزل نهاوند نیز توسط بخشدار هر بخش یک نفر بعنوان نماینده انتخاب و معرفی شده تا کار توزیع سبد غذایی رایگان در سه بخش مذکور را انجام دهد.

وی با اشاره به اولین دوره توزیع سبد غذایی رایگان توسط دولت گفت :  در این سبد کالا 10 کیلو گرم برنج ، 24 عدد تخم مرغ ، 2بسته پنیر و 2 عدد روغن وجود دارد که مبلغ این اغلام حدود 80 هزار تومان است.

رضایی افزود: در بررسی راهبردها، اهداف و رویکردهای بخش بازرگانی داخلی کشور، مقرر شده تا جامعه هدفی برای توزیع سبد کالایی تعریف شود که در این زمینه کارکنان و مستمری بگیران دولت، مستمری بگیران تامین اجتماعی، مددجویان بهزیستی، کارگران، مددجویان کمیته امداد، خبرنگاران و دانشجویان متأهل از جمله افراد این گروه هدف هستند که در صورت لزوم گروه‌های دیگری نیز از اقشار مختلف جامعه به آن اضافه می‌شود.

دیدگاه شما