تازه های سایت

کد مطلب: 43137
22. شهريور 1399 - 8:48
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند گفت: در صورت تعیین تکلیف واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نهاوند می توان این واحدها را احیا و به متقاضیان واجد شرایط تحویل داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا نثاری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شهرستان نهاوند مجموعا سه پروژه احداث مسکن در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر وجود داشت و عملیات اجرایی بیش از ۷۴۴ واحد در سه شهر فیروزان و گیان و برزول در دولت احمدی‌نژاد آغاز شد.

وی افزود: طبق تفاهمنامه، بنیاد مسکن در اجرای طرح مسکن مهر در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر به عنوان ناظر تعریف شد تا براساس پیشرفت فیزیکی و تعیین و پرداخت اقساط نظارت کند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهاوند با بیان اینکه با شروع کار ساخت مساکن مهر قبل از سال ۹۲ پس از مدتی کار به علت عدم استقبال متقاضیان راکد ماند افزود: طی مدت فعالیت صورت گرفته واحدهای احداث شده در شهر برزول حدود ۵۵ درصد، در فیروزان حدود ۳۵ درصد و در گیان حدود ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و پس از آن نیمه تمام رها شده و در حال حاضر همچنان راکد هستند.

وی با بیان اینکه در شهر برزول اسکلت واحدها از گذشته زده شده و پروژه به صورت نیمه‌تمام رها شده است افزود: با توجه به اینکه در شهر برزول حدودا از سال ۹۰ اسکلت واحدهای مسکن مهر زده شده و در حال حاضر نیز به دلایلی که گفته شد نیمه‌کاره رها مانده که در صورت تعیین تکلیف در سطح ملی به واجدین شرایط واگذار می‌شوند.

نثاری در پایان با بیان اینکه در حال حاضر دولت به منظور تعیین تکلیف این واحدها به دنبال خلع ید پیمانکاران است گفت: به یک‌هزار و ۱۳۸ واحد مسکونی در این سه شهر نیز به صورت خودمالک تسهیلات پرداخت شده که همگی پایان کار خود را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما