تازه های سایت

کد مطلب: 9801
16. ارديبهشت 1392 - 9:40
پایگاه خبری گرو ،اخبار نهاوند : به مناسبت هفته معلم و تجلیل از مقام و منزلت معلمان فرماندار نهاوند به همراه شهردار و مدیر آموزش و پرورش با معلمان چندین آموزشگاه دیدار و هفته معلم را به آنان تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری گرو ، فرماندارنهاوند در این دیدارها گفت: ارزش هر جامعه به میزان اهمیتی است که به علم داده می شود و ارزش علم نیز به معلم است لذا احترام به معلم احترام به علم ودانش و احترام به شعور والای لانسانی است .

مولوی افزود: جایگاه علم و دانش در نظام اسلامی بسیار والا می باشد و بر همین اساس است که مقام معظم رهبری همواره بر علم اندوزی و ارتقای جایگاه علمی ایران اسلامی بسیار تاکید دارند. وی نیروی انسانی متخصص را بزرگترین سرمایه یک کشور عنوان کرد و افزود:آینده روشن هر کشور در گرو تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص است و این معلمان هستند که با روح تعهد به انقلاب اسلامی و کشور عزیزمان ایران زمینه های تربیت چنین نسلی را فراهم می سازند .

وی وظیفه معلمان را در شرایط کنونی که دشمن جنگ نرم خود را برعلیه جوانان ما آغاز نموده بسیار خطیر عنوان کردو افزود: دشمن که همواره از پیشرفتهای علمی کشور ما در هراس است بدنبال آن است تا با به انحراف کشاندن نسل جوان آنان را سرگرم مسائل حاشیه ای نماید لذا معلمان در زمینه معرفی اهداف دشمن و خنثی سازی توطئه های آنان نقشی مهم بر عهده دارند.

وی احترام و تکریم از مقام معلم را وظیفه ای همگانی عنوان کرد و افزود: معلم با کار خود مروج علم و روشنایی است و همه ما باید بکوشیم تا شأن و منزلت والای معلمان در جامعه نهادینه شده و تکریم از معلم مختص به یک روز نشود.

فرماندار  نهاوند با یاد آوری اهمیت شغل معلمی و جایگاه آن در سرنوشت کشور افزود: با توجه به نقش و تاثیری که معلمان در دل و جان کودکان و نوجوانان دارند لذا آنها نیز باید خود را متناسب با این وظیفه مهیا سازند و بیش از بقیه به خودسازی و آشنایی به دانش روز بپردازند .

دیدگاه شما