تازه های سایت

کد مطلب: 22865
22. بهمن 1393 - 1:49
با حضور استاندار همدان چندین طرح عمرانی در شهرستان نهاوند به بهره برداری رسید.
افتتاح پروژه های عمرانی با حضور استاندار در نهاوند

به گزارش سایت گرو، در دهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور محمد ناصر نیکبخت، 8 طرح راهسازی،3 طرح آبرسانی روستایی، آغازعملیات گازرسانی به 20 روستا و بهره برداری از ترمینال جدید نهاوند افتتاح شد.

استاندار همدان در مراسم افتتاح جاده روستایی قشلاق نجف نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در حال حاضردر مجلس شورای اسلامی نماینده ای ندارد لذا تمام تلاش من در راستای رفع مشکلات این شهرستان است و من اهتمام خود را در این راه به کار خواهم بست.

وی با بیان اینکه شهرستان نهاوند در بخش های مختلف نیاز به حمایت بیشتری دارد ابراز امیدواری کرد: در سایه سیاست های علمی و اصولی دولت با بهبود اعتبارات بتوانیم به بخش بیشتری از نیازهای شهرستان پاسخ دهیم .

رودباری مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان نیز گفت: امروز هشت طرح راهسازی شهرستان نهاوند با 69 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری می رسد.

 وی افزود: طرح های بهسازی راه های روستایی نهاوند شامل بهره برداری از هفت کیلومتر راه روستای قشلاق نجف با اعتباری معادل 9 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی ، اجرای چهار کیلومتر نیوجرسی با استفاده از قطعات پیش ساخته بتنی از شهر نهاوند تا سه راهی کفراج با اعتبار پنج میلیارد ریال، اجرای آسفالت راه روستایی بدیع آباد و قشلاق دهفول و قشلاق ولی اله جمعا به مسافت 20 کیلومتر با اعتبار 30 میلیارد ریال است که امروز به بهره برداری می رسد.

**** افتتاح سه طرح آبرسانی روستایی با اعتبار ۹۳۵ میلیون تومان درنهاوند

استاندارهمدان در مراسم افتتاح ابرسانی به روستای زرامین سفلی در جمع آنها گفت: ایام دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی فرصت با شکوهی است تا با نشاط حاصل از همدلی و همصدایی ملت و مسئولان در زاستای تحقق چشم انداز توسعه کشور گام برداریم.

وی با اشاره به اینکه زرامین سفلی یکی از روستاهای نمونه در استان همدان و کشور است، تصریح کرد: زرامین سفلی روستایی نمونه است و تعداد قابل توجه ای از سرداران جبهه وجنگ را در خود پرورش داده است که نامشان در تاریخ استان همدان و شهرستان نهاوند و به ویژه در روستا باقی خواهد ماند به طوریکه روستای زرامین سفلی دین خود را بیش از اندازه به کشور، اعتقاد و هویتشان ادا کردند.

استاندار همدان گفت: دولت خود را خدمتگزار مردم می داند و با توجه به امکانات موجود تمام تلاش خود را به کار می بندد تا بتواند خدمت بیشتری به مردم ارایه دهد.

نیکبخت افزود: بنده تمام تلاش خود را برای کمک به مردم نهاوند به خاطر نداشتن نماینده در مجلس به کار خواهم بست چون به مردم نهاوند ارادت قلبی و ویژه ای دارم.

امامعلی عبدالملکی فرماندار شهرستان نهاوند نیز در جمع مردم در روستای زرامین سفلی، حل مشکل آب شرب روستای زرامین سفلی بعد از ۱۰ سال را از طرح ها و برنامه های مهم دولت در ایام دهه فجر برشمرد و گفت: برای تأمین آب شرب این روستا که دارای جمعیتی بیش از ۱۵۰۰ نفر و ۳۲ شهید سرافراز است ۴۵۵ میلیون تومان هزینه شده است.

وی اظهار داشت: برای حل مشکل آب شرب روستای زرامین سفلی یک حلقه چاه عمیق، سه کیلومتر خط انتقال لوله پمپاژ، یک دستگاه ترانسفورماتور و ۶۰۰ متر خط برق انجام شده است.

فرماندار نهاوند افزود: برای تآمین آب شرب روستای چم کبود که تحت پوشش مجتمع آبرسانی گره چغا قرار دارد ۱۰۰ میلیون تومان هزینه برای حفاری و تجهیز یک حلقه چاه عمیق انجام شده است که امروز با افتتاح آن جمعیت هزار نفری این روستا از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.

وی گفت: در آخرین روز از ایام دهه فجر خط دوم پمپاژ آبرسانی به روستای سه هزار نفری کوهانی از توابع بخش مرکزی با اعتبار ۳۸۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد که برای افتتاح این پروژه یک حلقه چاه عمیق، سه کیلومتر خط انتقال لوله پمپاژ انجام شده است.

**** کلنگ زنی عملیات گازرسانی به 20 روستای نهاوند

استاندار همدان با حضور در روستای رود حسن علیا ازتوابع بخش مرکزی نهاوند عملیات گازرسانی به 20 روستای شهرستان نهاوند را آغاز کرد.

وی در این مراسم گفت: خدمتگذاران مردم هیچ هدفی بزرگتر از حل مشکلات اقتصادی مردم را در دستور کار ندارد و در این راه از تمام تلاش خود بهره می برند.

وی بیان داشت: متاسفانه شرایط کشور به گونه ای است که امکان رفع همه نیازهای کشور و جامعه در کوتاه مدت وجود ندارد و دستگاه ها به دلیل مشکلات سالهای گذشته قادر نیستند یکباره همه انتظارات و توقعات جامعه را رفع کنند اما با تدبیر و برنامه و بر اساس اولویت های مشخص از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم دریغ نمی کنند.

مهدوی رئیس شرکت گاز استان همدان نیز در این مراسم گفت: بیش از 93 درصد جمعیت نهاوند از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که با اتمام عملیات گازرسانی به این 20 روستا تا چند سال آینده همه این رقم به 100 درصد خواهد رسید.

**** ترمینال نهاوند افتتاح شد

استاندار همدان در آخرین برنامه کاری خود در نهاوند ترمینال جدید نهاوند را افتتاح کرد.

این ترمینال توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت 35 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر6 میلیارد تومان توسط سعید قوامی و حمید جهانیان ساخته شده و در اختیار مردم نهاوند قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما