تازه های سایت

کد مطلب: 8597
10. فروردين 1392 - 12:15
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو : فرماندار شهرستان نهاوند : در دور اول سفر هاي نوروزي بيش از 30 هزار نفر از مسافران وارد شده به نهاوند از اماکن گردشگري شامل مراکز سياحتي ،زيارتي و تاريخي شهرستان بازديد کردند
به گزارش پایگاه خبری گرو : آقاي مجتبي مولوي فرماندار شهرستان نهاوند افزود: با شروع تعطيلات و آغاز سفر هاي نوروزي شهرستان نهاوند با توجه به موقيت جغرافيايي و جاذبه هاي تاريخي و همچنين قرار گرفتن در مسير ارتباطي غرب کشور مورد توجه گردشگران قرار گرفته است .

وي با اشاره به مراکز مورد بازديد مسافران نوروزي گفت: يکي از مراکزي که در ايام نوروز مورد توجه گردشگران قرار گرفته سرابهاي گيان ،گاماسياب و فارسبان است که با توجه به طبيعت منحصر به فرد اين مناطق در غرب کشورمورد توجه روزانه هزار نفر از مسافران بوده است .

فرماندار شهرستان نهاوند افزود: از ديگر مراکزي که توسط گردشگران و مسافران مورد توجه قرار گرفته اماکن زيارتي اين شهرستان شامل امامزاده محمد،امامزاده مهدي در مرکزشهر نهاوند و امامزاده ابراهيم واقع در روستاي دره ابراهيم مي باشد که پذيراي تعداد زيادي از مسافران نوروزي بوده است .

وي به جاذبه هاي تاريخي شهرستان اشاره کرد وگفت: از ديگر مراکز گردشگري نهاوند اماکن تاريخي اين شهرستان شامل مسجد جامع،موزه مردم شناسي و صنايع دستي است که در بين اين اماکن بيشترين بازديدها مربوط به حمام حاج آقا تراب بوده است.

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: با توجه به آغاز دور دوم سفرهاي نوروزي پيش بيني مي شود که دهها هزار نفر ديگر از مسافران وارد نهاوند شده و از اماکن گردشگري شهرستان در بخشهاي مختلف بازديد نمايند .

وي افزود: به منظور راهنمايي مسافران و معرفي آثار تاريخي و گردشگري شهرستان به آنان بروشورهاي لازم تهيه شده که توسط چادرهاي راهنماي مسافرهلال احمر در اختيار آنان قرار داده مي شود .

آقاي مولوي از اقدامات رفاهي براي مسافران خبر داد و گفت: به منظور اسکان مسافران هفت مرکز اسکان شامل هتل ،مهمانپذير و مدارس و خانه معلم در نظر گرفته شد که پذيراي تعداد زيادي از مسافران نوروزي در ايام گذشته بوده است .

وي گفت: با توجه به اينکه هدف ما جلب رضايت مسافران نوروزي مي باشد لذا با هماهنگي هاي صورت گرفته در ستاد تسهيلات نوروزي و تشکيل کميته هاي مختلف نهايت تلاش براي خدمت رساني به مسافران فراهم شده و مجموعه شهرستان امکانات لازم را به کار بسته اند تا بتوانند خاطرات خوبي را در اذهان مسافران ورودي به نهاوند ايجاد نمايند

منبع : ايرنا

دیدگاه شما