تازه های سایت

کد مطلب: 20738
22. مرداد 1393 - 9:10
تصادف دو دستگاه پژو در در محور کرمانشاه به نهاوند منجر به کشته و زخمی شدن 9 نفر شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شامگاه سه شنبه برخورد دو دستگاه پژو با یکدیگر در سه راهی روستای کفراش، حد فاصل محور نهاوند به کرمانشاه منجر به کشته شدن 3 نفر و زخمی شدن 6 نفر دیگر شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند در تشریح حادثه به خبرنگار ما گفت: شامگاه سه شنبه و به محض اطلاع نیروهای امداد و نجات هلال احمر شهرستان نهاوند از وقوع حادثه سه راهی کفراش 15 نیروی امدادگر به همراه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

محمد تقی شهبازی اظهار داشت: به رغم شدت حادثه و ترافیک سنگین در محل، امدادگران هلال احمر نهاوند موفق شدند عملیات انتقال فوت شدگان و مجروحان حادثه در کمترین زمان ممکن به بیمارستان علیمرادیان نهاوند انجام دهند.

وی بیان داشت: متأسفانه در این حادثه سه نفر از جمله یک پسر بچه دو ساله در دم کشته شدند و شش مصدوم دیگر به بیمارستان منتقل شدند که یک نفر از آنها بعلت شدت جراحات به همدان اعزام شد.

شهبازی افزود: عملیات امداد و نجات و انتقال فوت شدگان و مجروحان این حادثه بیش از یک ساعت به طول انجامید.

رئیس جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: شش مجروح این حادثه توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر و اورژانس، به بیمارستان علیمرادیان نهاوند منتقل شدند.

 متأسفانه در این حادثه اعضا یک خانواده به نامهای مجید حاتمی(پدر)، شاه سلطان میر بک(مادر) و ایلیا حاتمی پسر بچه دوساله در دم جان خود را از دست دادند.

همچنین در این تصادف، سلماز سلگی و سید مهران صفدری- ساکن نهاوند و سارا حاتمی، مراد بساطی ، اعظم خزایی و علیرضا حاتمی- ساکن نورآباد مجروح شدند.

فرماندار، بخشدار مرکزی و رئیس اداره بهزیستی شهرستان نهاوند نیز به محض اطلاع از وقوع این حادثه در بیمارستان نهاوند حاضر شدند و از نزدیک در جریان نحوه رسیدگی و درمان مجروحان این حادثه قرار گرفتند.

دیدگاه شما