تازه های سایت

کد مطلب: 7736
5. اسفند 1391 - 16:17
اخبار نهاوند، پایگاه خبری گرو :پايان جشنواره قرآني كودك ونوجوان در نهاوند و معرفي امام جماعت روستاي بابا قاسم عنوان دو خبر از اداره تبلیغات اسلامی نهاوند است

پايان جشنواره قرآني كودك ونوجوان در نهاوند

 

به گزارش پایگاه خبری گرو ،اسفندماه جاري آخرين مرحله جشنواره قرآني كودك ونوجوان ويژه سال 91 با حضور داوطلبان شركت در اين جشنواره برگزار شد.

حجت الاسلام گروسي مدير اداره تبليغات اسلامي شهرستان نهاوند در حاشيه اين مراسم با اشاره به اهميت تحصيل علوم قرآني در جامعه امروزي و آشنا کردن نوجوانان و جوانان با مفاهيم آسماني قرآن افزود: ترويج مفاهيم قرآني باعث خودسازي معنوي، فردي و اجتماعي افراد مي شود پس اگر مي خواهيم جامعه اي سالم و به دور از هر گونه انحرافات و مشکلات اخلاقي، فرهنگي و اجتماعي داشته باشيم بايد علوم و مفاهيم قرآني را ترويج دهيم .

حجت الاسلام گروسي در ادامه سخن در باره جزئيات اين جشنواره قرآني اذعان كرد: با اشاره به استقبال چشمگير از اين جشنواره در سطح شهرستان نهاوند در جشنواره امسال حضور بيش از 1000نفر داوطلب شرکت کننده پيش بيني شده است.

حجت الاسلام گروسي در ادامه خاطر نشان كرد: اين جشنواره در رشته هاي حفظ، مفاهيم، خوشنويسي و نقاشي با موضوعات قرآني از يكم الي سوم اسفند در سطح مدارس، مهدها و مراکز قرآني اين شهرستان برگزار خواهد شد.

مدير اداره تبليغات اسلامي نهاوند اظهار داشت: با تشويق نسل جوان و نوجوان به فراگيري آموزهاي قرآني و انتقال مفاهيم ناب و تأثيرگذار کتاب وحي مي توان از منويات اين کتاب انسان ساز در مقابله با تهاجمات فرهنگي بهره گيري کرد.

معرفي امام جماعت روستاي بابا قاسم شهرستان نهاوند

به گزارش پایگاه خبری گرو ، حجت الاسلام مهدي نظام اسلامي به عنوان روحاني طرح هجرت روستاي بابا قاسم از توابع شهرستان نهاوند انتخاب  شد.

حجت الاسلام گروسي مدير اداره تبليغات اسلامي شهرستان نهاوند در اين مراسم با حضور در جمع مردم روستاي باباقاسم گفت :اقامه نماز جماعت ، برگزاري نشستهاي جوان ، كلاس هاي قرآني ، گفتمان هاي ديني ،تفسير از جمله آثار و بركات روحاني دائم در مناطق روستايي است. وي در ادامه به از پي ريزي و بستر سازي فعاليتهاي فرهنگي به عنوان اثر ديگر حضور روحانيون در روستاها نام برد و گفت : همدلي و اتحاد مردم در حمايت از مبلغين از موجبات رونق فرهنگي و اعتلاي فرهنگ مذهبي در نقاط مختلف است. گفتني است كه در اين مراسم نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت حجت الاسلام گروسي در مسجد اين روستا اقامه گرديد.

دیدگاه شما