تازه های سایت

کد مطلب: 19352
12. خرداد 1393 - 9:36
انتخابات اتاق اصناف شهرستان نهاوند برگزار و اعضای جدید هیئت رئیسه معرفی شدند.

546385_DWmNq89m

مجتبی رضایی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت نهاوند در گفت و گو با خبرنگار سایت گرو با اعلام این خبر گفت:اتاق اصناف به عنوان مرجع راهبری و حمایتی اصناف شهرستان فعالیت دارد و انتخابات برای تعیین اعضای هیات رئیسه آن در راستای اجرای ماده 36 قانون نظام صنفی مصوب مجلس شورای اسلامی برگزار شده است.

مجتبی رضایی افزود: این انتخابات با حضور اعضای اتحادیه صنفی شهرستان نهاوند برگزار شد و آقایان حمید جهانیان، بهمن ساکی، حسین حسنی، عبدالرضا آبایی و فاطمه تقدیری به عنوان اعضای اصلی هیات رئیسه شورای اصناف شهرستان نهاوند انتخاب شدند.

وی گفت: انتخابات اتاق اصناف هر چهار سال یکبار انجام می شود و صدور پروانه کسب ، نظارت بر عملکرد کلیه اتحادیه ها ،آموزش و توانمندسازی ، بازدید از اصناف از مهمترین وظایف اتاق اصناف است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهاوند در ادامه به تامین مایحتاج زائران مرقد امام خمینی اشاره کرد و گفت: با توجه به برگزاری جلسه ستاد ارتحال در فرمانداری نهاوند و انتخاب این اداره به عنوان مسئول کمیته تدارکات همه اقلام خوراکی مورد نیاز زائرین شهر نهاوند تهیه شده و در اختیار سپاه ناحیه نهاوند قرار گرفته است.

وی افزود: برای رفاه حال زائرین مرقد امام خمینی(ره) بهترین نوع کالا و مایحتاج مورد نیاز سفارش و تهیه شد و در تامین این اقلام مشکلی نداشتیم.

دیدگاه شما