تازه های سایت

کد مطلب: 7729
5. اسفند 1391 - 15:52
اخبار نهاوند ، پایگاه خبری گرو :رییس پلیس فتای استان همدان از دستگیری متصدی متخلف یک کافی نت در این استان خبر داد و گفت: متهم با ضمن ذخیره اطلاعات بانکی مشتریان در سیستم خود، از حساب آنان برداشت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو ، سرهنگ وطنی افزود: در پی شکایت فردی مبنی بر اینکه از حساب وی برداشت غیرمجاز شده است، ماموران تحقیقات خود در این زمینه را آغاز کردند.

وی ادامه داد: در بررسی های مقدماتی مشخص شد، کلیه برداشت ها صرف خرید اینترنتی کارت شارژ تلفن از طریق کافی نتی در سطح شهر شده که با اقدامات فنی یکی از افرادی که از کارت شارژها استفاده کرده بود، شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

وطنی افزود: بنابر اظهارات فرد احضار شده ، وی سیم کارت‌ها را از یکی از دوستانش دریافت کرده که طی تحقیقات بعدی متهم اصلی که صاحب کافی نتی در شهرستان نهاوند بود شناسایی و دستگیر شد.

وی ادامه داد: متهم پس از رویارویی با مستندات موجود به جرم خود اعتراف و اظهار داشت زمانیکه مشتریان برای انجام امور خود به کافی نت مراجعه می کردند شماره حساب و رمز اینترنتی آنان را ذخیره می کرده و در فرصت مناسب از آنها برداشت می کرده است.

وطنی افزود: با توجه به اعترافات متهم مبنی بر ذخیره اطلاعات مشتریان و بررسی سیستم‌های رایانه ای محل کار وی ، شناسایی سایر مالباختگان در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

رییس پلیس فتای استان همدان هشدار داد: دارندگان عابر بانک به هیچ عنوان رمزهای بانکی را در اختیار دیگران قرار نداده و به طور متوالی آنها را تغییر دهند و از گذاشتن رمزهای از پیش گزیده و تکراری مانند شماره شناسنامه و تاریخ تولد که به راحتی در دسترس است جداً خودداری کنند./ایسنا

 

دیدگاه شما