تازه های سایت

کد مطلب: 21125
6. شهريور 1393 - 23:40
به مناسبت هفته دولت مسئولان شهرستان نهاوند با خانواده شهدای دولت ديدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مسئولان شهرستان نهاوند به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با خانواده شهيدان ولی ساکی و  عادل چگينی ديدار کردند.

667841611

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه نهاوند در منزل شهید ساکی با اشاره به نقش و جايگاه شهادت در دين مبين اسلام گفت: شهدا با اهدا جان خود علاوه بر پايداري ايران اسلامي نقش بسزاي در تعليم و تربيت جوانا تا ساليان آينده را داشته اند .

وی گفت: شهدا با تقدیم عزیزترین سرمایه خود یعنی جانشان به ما درس ایثار و شهادت دادند و بر ما لازم است که راه شهدا را ادامه دهیم.

امام جمعه نهاوند افزود: شهیدان باهنر و رجایی اسوه هایی برای مردم و دولت مردان هستند که ما باید از اخلاق و رفتار این عزیزان الگو گرفته و به خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم بپردازیم.

شهيد ولي ساکي از اهالی روستاي بابارستم نهاوند است که در تاريخ شهادت16 /7 /1364 در شهرستان بانه به شهادت رسید.

34721609

امامعلی عبدالملکی فرماندار شهرستان نهاوند نيز در ديدار با خانواده شهید چگینی، شهدا را چشم و چراغ مردم و انقلاب معرفي کرد و افزود: شهدا، نمونه تمامي اخلاص‌ها، پاکي‌ها، معنويت‌ها، تقواها و ارزش‌هاي يک انسان کامل هستند و بايد سعي کنيم بيشتر با شهدا مانوس شده و از زندگي و سيره آنها الگو‌برداري و از صفات آنها به طور عملي در زندگي روزمره خود استفاده کنيم.

وی افزود: ما باید همواره یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته و در تحقق ارمان های این عزیزان همه تلاش خود را به کار بگیریم.

شهيد عادل چگينی از شهدای شهر برزول نهاوند است که در تاريخ شهادت 24 /11 /1359 در منطقه عملیاتی سومار به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

دیدگاه شما