تازه های سایت

کد مطلب: 6640
20. دى 1391 - 7:42
پایگاه خبری گرو : تیم فوتبال پرسپولیس تهران، سه شنبه شب با پیروزی مقابل نفت تهران، گام به مرحله یک چهارم پایانی مسابقه های فوتبال جام حذفی باشگاه های ایران گذاشت.
 به گزارش گرو ، در این دیدار که در حضور 15 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، تیم پرسپولیس با نتیجه پرگل 4

بر یک از سد نفت تهران گذشت و راهی مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال شد.

گل های این دیدار را ˈامین منوچهریˈ در دقیقه 14 برای تیم نفت تهران و ˈمحمد نوریˈ در دقایق 26 و 58 ، ˈحسین ماهینیˈ در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی و ˈهادی نوروزیˈ در دقیقه 85 برای تیم پرسپولیس تهران گلزنی کردند.

سرخپوشان پس از گل تیم نفت، حملات گسترده ای را روی دروازه حامد فلاح زاده سنگربان حریف طراحی کردند اما کریم انصاری فرد در دقایق 20 و 22 فرصت های خود را با بی دقتی از دست داد.

حملات بازیکنان پرسپولیس در اواسط نیمه نخست ادامه یافت به طوریکه این تیم روی حرکت ترکیبی غلامرضا رضایی و محمد نوری در عمق خط دفاع نفت تهران به گل تساوی بخش خود دست یافت.

پرسپولیسی ها در دقیقه 31 روی حرکت حسین ماهینی از جناح راست می توانستند به دومین گل خود دست یابند اما فلاح زاده سنگربان تیم نفت تهران، شوت سنگین مارکو پروویچ هافبک صربستانی سرخپوشان را مهار کرد تا دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به رختکن بروند.

نیمه دوم با حملات همه جانبه سرخپوشان از کناره های زمین آغاز شد، آنان سعی داشتند با کنترل میانه میدان و کشاندن توپ به جناحین، دروازه تیم نفت تهران را با تهدید روبرو کنند.

اصرار پرسپولیسی ها به سانتر از جناح راست در دقیقه 58 به ثمر نشست به طوریکه سانتر رضایی با ضربه سر نوری به گل برتری سرخپوشان تبدیل شد.

پس از این گل، بازیکنان نفت تهران از لاک دفاعی خارج شدند تا بتوانند بازی را به تساوی بکشانند اما بازی منطقی، هوشیارانه و رو به جلوی سرخپوشان باعث شد این تیم به سومین گل خود دست یابد.

شاگردان یحیی گل محمدی در دقیقه 75 روی یک ضدحمله سرعتی از جناح چپ و حرکت انفرادی حسین ماهینی صاحب یک ضربه پنالتی شدند که ماهینی این ضربه پنالتی را درون دروازه فلاح زاده جای داد تا سرخپوشان در آستانه صعود به مرحله بعدی جام حذفی قرار گیرند.

شیرازه تیم نفت تهران بعد از گل سوم تیم پرسپولیس از هم پاشید به طوریکه سرخپوشان توانستند حملات زیادی را روی درواره حریف ایجاد کنند.

در دقیقه 85، هادی نوروزی مهاجم پرسپولیس که تازه وارد میدان شده بود، پاس زیبای نوری را درون دروازه نفت تهران جای داد تا سرخپوشان، جشنواره گل در ورزشگاه آزادی تهران به راه اندازند.

پرسپولیس در نهایت با نتیجه پرگل 4 بر یک تیم نفت تهران را شکست داد تا در مرحله یک چهارم پایانی به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان برود.

مرحله یک چهارم پایانی مسابقه های فوتبال جام حذفی باشگاه های ایران، عصر امروز با برگزاری سه دیدار ادامه می یابد و فجر شهید سپاسی شیراز با داماش گیلان، سپاهان اصفهان با صنعت نفت آبادان و استقلال تهران با ابومسلم مشهد به مصاف هم می روند.

دیدگاه شما