تازه های سایت

کد مطلب: 56961
30. مرداد 1403 - 8:03
فرماندار نهاوند گفت: تاکنون در ۱۰ موکب شهرستان نهاوند بیش از ۵۰ هزار زائر اربعین حسینی پذیرایی شدند.

 ضرغام احمدوند در حاشیه بازدید از موکب‌های شهرستان نهاوند در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو نهاوند گفت: شهرستان نهاوند در مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی به استان کرمانشاه قرار دارد.

وی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین حجم تردد‌ها در این شهرستان چندین برابر شده است و تا موج برگشت زائران همچنان افزایشی خواهد بود.

احمدوند افزود: برای پذیرایی از زائران اربعین با کمک خیران و مردم عزیز شهرستان ۱۰ موکب در مسیر تردد زائران تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: این موکب‌ها با فواصل معینی در‌ طول مسیر تردد زائران از شهر نهاوند به شهر فیروزان و سپس استان کرمانشاه قرار دارند.

فرماندار نهاوند گفت: روزانه بیش از ۵ هزار نفر از امکانات این موکب‌ها استفاده می‌کنند و تا امروز بیش از ۵۰ هزار نفر در شهرستان نهاوند مورد پذیرایی قرار گرفتند.

وی بیان کرد: خوشبختانه با همکاری خوب خیران و نهادهای مربوطه هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی تمام امکانات در موکب‌ها برای زائران فراهم شده است.

احمدوند افزود: علاوه بر پذیرایی در موکب‌های شهرستان اسکان زائران و اقدامات فرهنگی نیز با همکاری گروه‌های مردمی اجرا می‌شود.

وی عنوان‌کرد: خدمات‌رسانی موکب‌ها تا بعد از روز اربعین نیز ادامه دارد تا زائران در‌ مسیر برگشت از عراق هم میزبانی شوند.

فرماندار نهاوند با قدردانی از مردم شهرستان گفت: نهاوند‌ افتخار می‌کند که از زائران حرم‌ اباعبدالله میزبانی کند و از همکاری همه شهروندان که با کمک‌های خود خدمت‌گذاران را پشتیبانی می‌کنند تشکر می‌کنیم.

دیدگاه شما