تازه های سایت

کد مطلب: 52920
17. ارديبهشت 1402 - 8:05
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از افزایش نسبی دما در طول هفته جاری خبر داد و گفت: در این هفته وزش باد شدید و رگبار موقتی باران در استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح‌الله زاهدی در رابطه با وضعیت جوی استان، اظهار کرد: روز یکشنبه و دوشنبه، وزش باد شدید و لحظه‌ای را در استان داریم و پیش‌بینی می‌شود سرعت وزش باد در روز دوشنبه به ۷۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

وی با اشاره به افزایش ابرناکی در آسمان استان، تصریح کرد: سه‌شنبه ممکن است بارش‌هایی به صورت رگبار موقتی در نیمه شمالی استان داشته باشیم که بارش‌ قابل ملاحظه‌ای نیست و بیشتر به صورت نم باران است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه تا روز جمعه هوای سردی در استان حاکم بود، مطرح کرد: از امروز، افزایش دما را در استان داریم و تا پایان هفته به صورت تدریجی هوا گرم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای شهر همدان از ۳ تا ۲۲ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، گفت: بهار و اسدآباد با ثبت دمای ۲ درجه سلسیوس به عنوان سردترین و فامنین، نهاوند و اسدآباد با ثبت دمای ۲۳ درجه سلسیوس به عنوان گرم‌ترین نقاط استان گزارش شدند.

 

دیدگاه شما