تازه های سایت

کد مطلب: 39639
8. آذر 1398 - 11:14
جنگل کاری ۵۰ هکتاری مراتع نهاوند با حضور رئیس بسیج مستضعفین افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اجرای طرح بوم سازمان جنگل با حضور  خبرنگاران گفت:  یکی از رسالت‌های بسیج کمک به محرومین مناطق نیاز. کشور است و امروز از ۴۰ هزار. طرح کشور در بسیج ۴۰ هزار رحمت در استان‌ها افتتاح شد.

او از اجرای بیش از هزار طرح در بسیج مستضعفان در همدان خبر داد و افزود: برای اولین بار یکی از تعاونی‌های بسیج استان اجرای ۵۰ هکتار جنگلکاری کشور را برعهده گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با با اینکه تهدید باید فرصت شود افزود: جنگ و تروریسم اقتصادی در برابر ایران را می‌توانیم با کمک مردم به سمت رونق تولید و ایجاد فرصت‌ها ببریم.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان هم گفت: ما امسال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی‌ها هکتار جنگ لکاری در استان داریم که در نهاوند با همکاری بسیجیان ۵۰ هکتار توسعه جنگل انجام شده و امروز به بهره برداری می‌رسد.

کشت ۱۴ میلیون نهال در کشور

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از اعلام امادگی برای کاشت ١٤میلیون اصله نهال در کشور خبر داد.

زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در نهاوند به آمادگی کشت ۱۴ میلیون نهال در کشور توسط بسیج سازندگی ،گفت:در اجرای طرح وبوم سازی جنگل‌های زاگرس از ظرفیت های بسیج برای توسعه جنگلکاری استفاده می‌کنیم.

او از وجود ١٢هزار گروه جهادی و یک هزار و پانصد تسهیلگر بسیجی در کشور خبر داد و گفت: بسیج در اجرای طرح‌های آبخیزداری، جنگلکاری، حل مشکلات ریزگرد‌ها و کم آبی کشور با دستگاه‌ها همکاری می‌کند.

 رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: در دو سال اخیر در کشور ١١ هزار هکتار بیابان زدایی و ٦ هزار هکتار آبخیزداری با همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور انجام داده ایم.

انتهای پیام/ا

دیدگاه شما