تازه های سایت

کد مطلب: 36429
9. دى 1397 - 3:31
کارشناس مرکز هواشناسی همدان از ورود سامانه جدید بارشی روز چهارشنبه به استان خبر داد و گفت: دمای هوا از صبح یک‌شنبه تا روز سه‌شنبه بین 4 تا 7 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، شهرام حکیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه سامانه بارشی روز گذشته از استان خارج شد اظهار کرد: بر اساس مدل‌های اعلام شده سامانه بارشی جدید از روز چهارشنبه وارد استان شده و تا روز جمعه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته از منفی 4 تا 9 درجه سانتیگراد در نوسان بود افزود: هوای امروز همدان آرام و در برخی از نقاط نیمه‌ابری است.

کارشناس مرکز هواشناسی همدان با بیان اینکه دمای هوا در روزهای آینده بین 6 تا 5 درجه سانتیگراد نوسان دارد عنوان کرد: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده هوای استان قسمتی ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد است.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته اسدآباد و نهاوند بیشترین و کبودراهنگ و قهاوند کمترین میزان بارندگی‌ را داشتند عنوان کرد: دمای هوا از صبح روز یک‌شنبه تا سه‌شنبه بین 4 تا 7 درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

حکیمی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت گذشته همدان و رزن با 3 درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین و نهاوند و ملایر با 7 درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط استان بودند خاطرنشان کرد: شهروندان در هنگام عبور از گردنه‌ها تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما