تازه های سایت

کد مطلب: 36007
8. مهر 1397 - 9:06
دادستان عمومی و انقلاب نهاوند با تاکید براینکه امنیت تردد در تمام جاده‌های حوزه استحفاظی شهرستان نهاوند برقرار است، گفت: ۴ عامل حمله به خودروهای سنگین در جاده‌های نهاوند، با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو سیدهادی مصطفوی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با کسانی‌که به هر شکل مانع خدمات رسانی و جابه جایی بار و کالا شوند، بر اساس قانون برخوردی جدی انجام می شود.

مصطفوی گفت: افرادی که با تحریک دشمنان و به قصد ایجاد نارضایتی از خدمت رسانی کامیون‌ها و تردد آنان در جاده‌ها جلوگیری نمایند در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه حساب افراد تحریک کننده با رانندگان خدوم جداست، گفت: برخی افراد معلوم الحال قصد سوء استفاده از مشکلات اقتصادی و ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد ناامنی در جاده‌های شهرستان را دارند که این افراد با نظارت نهادهای امنیتی و انتظامی شناسایی و مطابق با قانون با آنان برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب نهاونداز تعیین شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به تخلفات این دسته از افراد در دادسرای نهاوند خبر داد و افزود: این افراد با اتهاماتی همچون اخلال در نظم و امنیت عمومی، تخریب عمدی اموال مردم و ایجاد ناامنی در جاده ها و راه های مواصلاتی رو برو می باشند که در صورت شناخته شدن قطاع الطریق  عنوان محارب پیدا می کند.

سیدهادی مصطفوی با اشاره به اینکه امنیت تردد جاده ای برای همه وسائط نقلیه در حوزه راههای شهرستان نهاوند برقرار است، اظهار داشت: پلیس و نیروهای امنیتی با حساسیت و هوشیاری با کوچکترین عوامل ناامنی با هماهنگی دستگاه قضائی برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما