تازه های سایت

کد مطلب: 35766
24. ارديبهشت 1397 - 0:21
رئیس پلیس راه استان همدان گفت: سرعت گیرهای غیر قانونی و غیر مجاز جاده نهاوند-فیروزان تقاطع روستای کفراش جمع آوری شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ رضا عزیزی با اعلام این مطلب اظهار داشت: پیمانکار پروژه احداث زیر گذر روستای کفراش به منظور شروع عملیات اجرایی احداث زیر گذر روستای کفراش روز شنبه گذشته بدون مجوز و همانگی پلیس راه اقدام به نصب چندین سرعت گیر غیر مجاز و غیر استاندار دو دو لاین رفت و برگشت جاده نهاوند-فیروزان کرده بود.

عزیزی گفت: این سرعت گیرها متاسفانه به صورت غیر مجاز و بدون رعایت هیچ گونه علائم هشدار دهنده، چراغ راهنما و خطر و رنگ آمیزی، بدون مجوز پلیس راه توسط پیمانکار پروژه احداث زیر گذر نصب شده بود که باعث چندین فقره تصادف در این محل  هم می شود.

وی افزود: جانشین پلیس راه استان همدان روز یک شنبه از این محور بازدید و دستور جمع آوری سریع این سرعت گیرها را داد.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان داشت: پیمانکار برای احداث زیر گذر کفراش باید ۴۰۰ متر قبل از محل زیر گذر را در دو لاین رفت و برگشت به وسیله نصب نیوجرسی و علائم و تابلوهای هشدار دهند با ایجاد راه جایگزین موقت، جاده راه به سمت راست هدایت کند به نحوی که راننده متوجه انجام عملیات اجرایی در داخل جاده اصلی باشد.

سرهنگ رضا عزیزی اظهار داشت: تا هنگامی که پیمانکار نکات ایمنی و استاندارد لازم را رعایت نکند، اجازه بستن جاده و احداث زیر گذر کفراش را نخواهیم داد.

دیدگاه شما