تازه های سایت

کد مطلب: 3331
23. مهر 1391 - 7:29

خبرگزاری فارس: پیشکسوت فوتبال ایران گفت: با وجود اینکه از تیم‌های کره، ژاپن و استرالیا عقب هستیم اما زورمان به کره جنوبی می‌رسد.

خبرگزاری فارس:<br />
زور تیم‌ملی در این شرایط هم به کره می‌رسد/ آرامش رمز موفقیت است

محمد پنجعلی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد دیدار روز سه شنبه تیم ملی ایران برابر کره جنوبی گفت:  بازیکنان ما فوتبال را به صورت ذاتی بلد هستند و از نظر تاکتیک، شعور بازی و تکنیک در آسیا بی نظیر هستیم. برای بهره بردن از این امتیاز باید راحت و با آرامش کار کنیم و این می ‌تواند رمز موفقیت ما باشد. فوتبال حرفه ای شده و حریفان ما کار کرده‌اند و از نظر فوتبالی و ساختار مدیریتی از ما جلو هستند. ما به این مسائل نمی پردازیم و عقب افتادیم اما با همه این مسائل زورمان به کره می رسد.

وی درباره حضور مردم در ورزشگاه آزادی برای حمایت از تیم ملی تصریح کرد: در فوتبال هواداران، بازیکنان و رسانه یک مثلث را تشکیل می دهند. بدون حضور هواداران یک ضلع موفقیت کم است. این 3ضلع اگر از یکدیگر حمایت کنند فوتبال ما تا حدود زیادی راه موفقیت خود را پیدا می کند، به جز آن مدیریتی که می دانیم مشکل دارد با همین مجموعه می توانیم در آسیا حرف اول را بزنیم اما متاسفانه با مشکلات رو به رو هستیم و همه از هم دور هستند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه ایران از 3 بازی قبلی خود 4 امتیاز کسب کرده و شرایط کمی سخت است تأکید کرد: در فوتبال همیشه کارهایی انجام داده ایم که شگفت انگیز بوده است. ما کار نکردیم و در جا زدیم. پیروزی های ما روی خلاقیت بازیکنان و حمایت هایی که یار دوازدهم که رسانه ها و تماشاگران هستند، به دست آمده است. باید قبول کنیم فوتبال ما از کره، ژاپن و استرالیا عقب افتاده و از سطح اول آسیا جدا شدیم.

پنجعلی در مورد اینکه آیا روز سه شنبه برای تماشای بازی ایران به ورزشگاه آزادی می رود یا نه عنوان کرد: معمولا جلوی پیشکسوتان را می گیرند اما اگر راهمان دادند به ورزشگاه می رویم.

دیدگاه شما