تازه های سایت

کد مطلب: 34592
1. بهمن 1396 - 8:19
فرماندار نهاوند گفت: ۲ میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی گلزارهای شهدا نهاوند اختصاص یافت و ساخت المان شهدای نهاوند تخصیص یافت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریم حمیدوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این 2 میلیارد تومان اعتبار برای ساماندهی گلزارهای شهداء در روستاها و شهرهای شهرستان و ساخت المان شهدای گمنام تپه ابوذر نهاوند تخصیص داده شده است.

وی تصریح کرد: گروه انقلابی ابوذر در دوران خفقان‌آور رژیم  ستمگر پهلوی علیه ظلم و ستم این رژیم در نهاوند به پا خواستند و در این راه جان خود را فدا کردند و این شهیدان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار هستند.

حمیدوند افزود: با وجود این‌که بیش از 40 سال از شهادت این گروه انقلابی گذشته بود اما برای این شهدا المانی ساخته نشده بود که خوشبختانه در دو سال اخیر با اعتبارات خوبی که در این خصوص تخصیص یافت ساخت المان این شهدا در دست اقدام قرار گرفت و این از افتخارات دولت تدبیر و امید است.

حمیدوند عنوان کرد: همچنین 5 شهید گمنام والا مقام نیز در تپه توریستی و تفریحی ابوذر به خاک سپرده شده‌اند که اعتبارات لازم برای ساخت المان این شهدا تخصیص پیدا کرد و خوشبختانه یک المان زیبا برای این شهیدان در این مکان احداث شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما