تازه های سایت

کد مطلب: 25110
12. دى 1394 - 13:12
رئیس بنیاد شهید شهرستان نهاوند:
۶۹۸ مزار شهید در شهرستان نهاوند ساماندهی شد
رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهرستان نهاوند گفت: تاکنون ۶۹۸ مزار شهید شهرستان نهاوند ساماندهی شده است.

به گزارش سایت گرو، علیرضا علی بخشی بابیان اینکه به گفته امام خمینی(ره) خانواده‌های شهدا چشم‌وچراغ ملت هستند و این بیان تاریخی امام امت سرلوحه و چراغ راه ما قرارگرفته است، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی اصلی ساماندهی قبور مطهر شهدا در کشور است و در شهرستان نهاوند نیز این وظیفه به بهترین شکل انجام می‌شود.

علی بخشی اظهار داشت: تعداد ۸۵۹ شهید در شهرستان نهاوند خاک‌سپاری شده‌اند که تاکنون مزار ۶۹۸ شهید در شهر و روستاهای این شهرستان ساماندهی شده است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند افزود: از ابتدای سال جاری ۴۰ مزار از محل اعتبارات تخصیصی سال ۹۳ ساماندهی شده‌ و ۱۶۱ مزار دیگر باقی‌مانده است.

وی از اختصاص اعتبار ۷ میلیارد و ۴۲۵ میلیون ریالی سال ۹۵ برای ساماندهی مزار شهدا خبر داد و گفت: مابقی قبور از محل اعتبارات سال آینده که به همت استانداری همدان، اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانداری شهرستان جذب‌شده ساماندهی خواهند شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نهاوند بابیان اینکه ۳۸ مزار مربوط به شهدای جاویدالاثر شهرستان نهاوند است، عنوان کرد: عملیات ساماندهی قبور باقی‌مانده با مساعد شدن هوا آغاز و تا پایان سه‌ماهه اول سال آینده هیچ قبر ساماندهی نشده‌ای برای شهرستان باقی نخواهد ماند. /مهر

انتهای پیام/

478625

دیدگاه شما