تازه های سایت

کد مطلب: 32764
3. مهر 1396 - 4:56
سرپرست تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: طرح قرآنی «لبیک یاحسین» ویژه دهه اول ماه محرم در ۱۸ هیئت مذهبی نهاوند درحال برگزاری است.
به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام موسی محبی با اعلام این خبر اظهارداشت: طرح  قرآنی «لبیک یا حسین(ع)» در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ۱۸ هیئت مذهبی شهرستان نهاوند درحال برگزاری است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند بیان کرد: به منظور بهره‌مندی شایسته از ظرفیت عظیم و فضای معنوی ایام محرم و ضرورت توسعه و تعمیق فعالیت‌های قرآنی در هیئات مذهبی این طرح اجرا شد.

وی بابیان اینکه این طرح در ۱۸ هیئت مذهبی که در عرصه فعالیت‌های قرآنی پیشرو هستند، اجرا می‌شود، گفت: این طرح در هیئات مذهبی شهرهای نهاوند و همچنین برزول، گیان، فیروزان و روستاهایی که موسسات قرآنی در آنها فعالیت دارند با حضور گسترده مردم به‌ویژه جوانان درحال برگزاری است.

حجت الاسلام محبی گفت: برنامه های تدوین شده برای این طرح به این شکل است که قاریان ممتاز و مطرح استانی در هیئات مذهبی به تلاوت قرآن می‌پردازند و پس از پایان تلاوت قرآن، روحانی و سخنران مراسم به تفسیر آیات مربوطه پرداخته و در خصوص قیام اباعبدالله الحسین (ع) مطالبی بیان می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما