تازه های سایت

کد مطلب: 19399
14. خرداد 1393 - 19:18
استاد حوزه علمیه قم در جمع عزاداران امام خمینی (ره) در نهاوند گفت:امام خمینی (ره) احیاگر و نجات دهنده مکتب اسلام است.

علي نظري منفرد

به گزارش پایگاه خبری گرو، ایت الله علی نظری منفرد در سالروز رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی در مصلی نماز جمعه نهاوند با اشاره به بخش هایی از وصیت نامه سیاسی اجتماعی امام خمینی (ره) تصریح کرد: اندیشه این پیر فرزانه تجلی اداره مظلومان و رنج کشیدگان زمانه در برابر کاخ نشینان بی درد است.
وی تصریح کرد:تفکر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رسالتش زدودن رنگ های طاغوت و ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی (ص) است.
منفرد گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار حاکمیتی است که قطع وابستگی به بیگانگان و خودکفایی اقتصادی سیاسی و اجتماعی مهمترین ره آورد آن است.

وی امام خمینی(ره) را مظهر مهربانی و رحمت دانست و افزود: امام خمینی(ره) با توکل بر خدا و همراهی مردم انقلابی را به ثمر نشاند که امروز الگوی ملت های آزادیخواه جهان شده و این افتخاری بزرگ برای ملت غیور و شجاع ایران اسلامی است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه امام خمینی(ره) روح عزت ملی را در کالبد کشور دمید، تصریح کرد: امام خمینی(ره) عزت ملی را در کشور احیاء کرد و باعث شد ملت ایران بدون تکیه به هیچ قدرتی روی پای خود بایستند و برای خود تصمیم بگیرد.
وی با اشاره به اینکه برای مقابله و مبارزه با دشمنان اقتدار شرط اصلی است، ادامه داد: امام خمینی(ره) با تدبیر و تفکر در آیات قرآن راه رساندن کشور به اوج قله های عزت و اقتدار را کسب و انقلاب را به پیروزی رساند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: امام خمینی(ره) با شخصیت بی‌نظیر خود قیامی جهانی به پا کردند و منجی ملت ایران بودند و امروز وظیفه ما در مقابل اهداف قیام امام(ره) میثاق با آرمان‌های امام راحل و عمل به منویات ایشان که همان ایمان، اخلاق، دین‌مداری و سیاست و دیانت است.

دیدگاه شما