تازه های سایت

کد مطلب: 42406
27. تير 1399 - 4:55
سرپرست اداره صمت نهاوند از توقیف ۵ کامیون مرغ زنده غیر مجاز به وزن ۱۵ تن در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  گرو، نقی کاکاوند سرپرست اداره صمت نهاوند در جمع خبرنگاران گفت: با بازرسی از واحدهای مرغداری شهرستان نهاوند مشخص شد تعداد ۵ کامیون مرغ زنده که دارای وزن استاندارد و شرایط تحویل به کشتارگاه مرغ بودند بدون مجوز در حال خروج از شهرستان است.

وی افزود: این میزان مرغ برای رفع نیاز مصرف کنندگان و تنظیم بازار مرغ شهرستان بود که در حال خروج از شهرستان توسط بازرسان اداره صمت و با اقدام به موقع نیروی انتظامی شهرستان توقیف و به کشتارگاه منتقل شد.

سرپرست اداره صمت نهاوند بیان کرد: این محموله حدود ۱۵ تن وزن داشت که پس از انتقال به کشتارگاه به نرخ دولتی در بین عاملان فروش مرغ در شهرستان توزیع می‌شود.

کاکاوند گفت: بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان نهاوند هرگونه عرضه خارج از شبکه مرغ ممنوع و با متخلفین برابر قانون رفتار خواهد شد.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته نیز دو محموله دیگر به مقدار ۶ تن و محموله دیگری به وزن سه تن و ۵۰۰ کیلوگرم کشف و در بازار شهرستان توزیع شد.

سرپرست اداره صمت نهاوند افزود: از شهروندان درخواست داریم اینگونه موارد را برای حضور به موقع بازرسان اداره صمت و برخورد قانونی، به این اداره یا نیروی انتظامی اطلاع دهند.

کاکاوند در پایان گفت: قیمت مرغ در شهرستان ۱۵ هزار تومان اعلام شده و بیشتر از این قیمت تخلف محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما