تازه های سایت

کد مطلب: 18832
17. ارديبهشت 1393 - 7:57
پایگاه خبری گرو: رئیس اداره برق شهرستان نهاوند گفت: کشاورزانی که شب ها چاه عمیق خود را از ساعت ۱۲ شب تا ۸ صبح خاموش کنند هزینه برق مصرفی آنها در روز رایگان می شود.

207204

به گزارش پایگاه خبری گرو، ذبیح الله فاضلی گفت: براساس تفاهم نامه جدیدی که بین کشاورزان و این اداره به امضاء طرفین می رسد، از این پس تمامی کشاورزانی که از ساعت 12 شب تا 8 صبح موتور چاه های خود را خاموش کنند، کل هزینه مصرف برق آنها در طول روز رایگان می شود.

وی اظهار کرد: در چند روز گذشته که در مورد تخفیف ویژه دولت در مورد رعایت ساعات اوج مصرف پیک برق با کشاورزان روستاها و دهیاران و اعضای شورای آنها صحبت شد و استقبال بی نظیری از طرف آنها صورت گرفت.

رئیس اداره برق شهرستان نهاوند افزود: در حال حاضر بیش از 700 حلقه چاه عمیق برقی در نهاوند داریم، که همه آنها برقی هستند و اگر همه در هنگام اوج پیک مصرف کار کنند به سایر شبکه های ما بار زیادی وارد می شود.

فاضلی تصریح کرد: طبق مفاد این قانون بخشودگی و رایگان کردن هزینه های برق مصرفی کشاورزان باید از ساعت 12 شب تا 8صبح موتور چاه های خود را خاموش کنند، و اگر خلاف آن ثابت شود مشمول جریمه سنگینی می شوند.

وی گفت: برای بازسازی و تعمیر تعدادی از پست های زمینی 100 میلیون تومان اعتبار در پارسال هزینه شد و برای اصلاح و استفاده از کابل خودنگهدار سه بازار سرداب، سنگ میل و استقلال نهاوند نیز 610 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

رئیس اداره برق شهرستان نهاوند اظهار کرد:برای رفع ضعف ولتاژ شبکه‌های روستایی شهرستان نهاوند اعتباری معادل 120 میلیون تومان تخصیص یافته است.

فاضلی بیان کرد: در سال گذشته  یک هزار و 200 مورد برق‌ غیرمجاز،در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف جمع‌آوری و جلساتی با صنایع، کشاورزان و واحدهای تجاری، جمع‌آوری لامپ‌های پر مصرف و کاهش پیک بار به 66.4 مگاوات انجام شد.

دیدگاه شما