تازه های سایت

کد مطلب: 41722
1. خرداد 1399 - 14:27
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری۱۰ عنوان برنامه در سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان خبرداد و گفت: مراسم امسال به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی قدس و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات بیت المقدس یکی از بزرگترین و فوق العاده ترین عملیات های نظامی ما در دوران دفاع مقدس است که منجر به آزادسازی خرمشهر شد و دستاوردهای بزرگی برای کشور به ارمغان داشت.

وی اظهار داشت: رسانه ها همواره در انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس نقش برجسته ای دارند که در این روزها نیز باتوجه به شیوع ویروس کرونا بار دیگر مسئولیت سنگینی عهده دار هستند و امیداوریم از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اهمیت این روز را به نسل جوان معرفی کنند.

مختاری ادامه داد: توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار، رهبری مدبرانه حضرت امام خمینی (ره)، تصمیم گیری منطقی فرماندهان سپاه و ارتش در کنار یکدیگر، ایمان و اخلاص فوق العاده رزمندگان و انسجام و وحدت ملی از جمله عوامل پیروزی عملیات بیت المقدس بوده اند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اضافه کرد: با تشکیل ستاد گرامیداشت سوم خرداد، بیش از ۱۰ عنوان برنامه کلی فرهنگی و مسابقات مجازی و آذین بندی ادارات و شهر در سطح شهرستان براساس پروتکل های بهداشتی اجرا خواهیم کرد.

وی گفت: به خاطر شیوع کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نمی شود ولی از ادارات شهرستان خواسته ایم با تولید محتوا ، عکس ، کلیپ و...در فضای مجازی شهرستان اهمیت این روز و سوم خرداد ماه را برای مردم و نسل جوان تبیین کنند ، وی برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در روزهای ارزشمند و تاریخی چون سوم خرداد یادآور ایثارگری و استقامت مردم غیور و انقلابی کشور در دوران دفاع مقدس است.

مختاری تصریح کرد: برخی از برنامه های به صورت مجازی از طریق تولید محتوا در شبکه های اجتماعی و رسانه ای برگزار خواهد شد تا فاصله گذاری اجتماعی که مدنظر دستگاه های بهداشتی است دچار خلل نشود.

دیدگاه شما