تازه های سایت

کد مطلب: 39309
12. آبان 1398 - 9:42
فرمانده سپاه نهاوند گفت: هم‌زمان با هفته بسیج دانش‌آموزی با حضور دانش‌آموزان بیش از 30 عنوان برنامه اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ علی مختاری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: تشکیل سازمان بسیج مستضعفان یکی از تدابیر امام راحل (ره) بود که منشأ خدمات زیادی برای کشور شد و دشمن از روحیه بسیجی و انقلابی گری واهمه دارد.

وی اظهار داشت: یکی از تدابیر و اهدافی که توسط امام خمینی (ره) و پس از ایشان توسط مقام معظم رهبری تأکید و مطرح شد این بود که بسیج باید در همه اقشار شکل بگیرد و به همین دلیل بسیج دانش‌آموزی تشکیل شد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: امروز نسل جوان و دانش‌آموز ما در مقابل انواع هجمه‌ها و تحرکات نرم دشمن قرارگرفته است ک باید با تقویت روحیه بسیجی و انقلابی گری بتوانیم در مقابل این هجمه‌ها مقاومت و مقابله کنیم.

وی عنوان کرد: بنا بر اذعان امروز سران استکبار، بهترین عامل برای تسلط غرب بر روی ایران بی‌هویت کردن و بی‌تفاوت کردن جوانان نسبت به ارزش‌ها توسط شبکه‌های فضای مجازی است که در این راه باید با آگاهی بخشی با این توطئه مقابله کنیم.

مختاری گفت: دشمنان با بهره‌گیری از شبکه‌های فضای مجازی و ماهواره سعی می‌کنند فکر، اندیشه و باور جوانان و نوجوانان را به بی‌بندوباری سوق دهند.

وی اظهار داشت: در راستای مبارزه با اهداف شوم دشمن، تجهیز جوانان و نوجوانان به سلاح علم، فکر، اندیشه، دانش و اعتقاد و باور از اهداف سپاه است و در هفته بسیج دانش‌آموزی این برنامه دنبال خواهد شد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: شعاری که در هفته بسیج دانش‌آموزی امسال مطرح است شعار «دانش‌آموز انقلابی، مدرسه انقلابی» است و دانش‌آموزان باید این شعار را سرلوحه زندگی فردی، اجتماعی و خانوادگی خود قرار دهند تا بتوانند با توانمندی بیشتری از ارزش‌های متعالی پاسداری و حفاظت کنند.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی 30 عنوان برنامه در سطح شهرستان اجرا می‌شود و حسن ختام این برنامه‌ها حضور گسترده در راهپیمایی روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواهد بود.

مختاری اظهار داشت: اجرای صبحگاه مشترک در مدارس، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموزی، حضور سازمان‌یافته دانش‌آموزان در نماز جمعه و دیدار با امام‌جمعه محترم، فضاسازی مناسب در کلیه مدارس، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان نور ازجمله برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در نهاوند است.

وی در پایان گفت: برگزاری حلقه‌های صالحین، نشست‌های هیئت اندیشه‌ورز، نشست بصیرتی فرماندهان واحدهای مقاومت دانش‌آموزی، برپایی نمایشگاه عکس و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری، ورزشی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما