تازه های سایت

کد مطلب: 39570
3. آذر 1398 - 8:36
فرمانده سپاه نهاوند از اجتماع ۵ هزار نفری بسیجیان این شهرستان همزمان با هفته بسیج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی مختاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با چهلمین سال تشکیل بسیج مستضعفین و به منظور پاسداشت این ایام خجسته ۴۰۰ عنوان برنامه در نواحی، پایگاه‌های مقاومت و ادارات نهاوند اجرا می‌شود‌‌‌.

وی افزود: این برنامه‌ها با رویکرد تبیین و تشریح فعالیت‌ها و خدمات بسیج در ابعاد مختلف برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: همزمان با سالروز تشکیل بسیج اجتماع ۵ هزار نفری بسیجیان با حضور گردان‌های بسیجی، پایگاه‌های مقاومت محلات و اقشار مختلف نهاوند برگزار شده و آمادگی دلاورمردان به نمایش درمی‌آید.

وی دیدار با امام جمعه، غبارروبی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری صبحگاه دانش‌آموزی، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس و برگزاری مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج عنوان کرد‌.

مختاری از اجرای برنامه‌های نیکوکارانه در هفته بسیج خبر داد و افزود: توزیع سبد غذایی بین نیازمندان، برگزاری اردوهای یک‌روزه جهادی در مناطق محروم و ویزیت رایگان در مناطق محروم از برنامه‌های نیکوکارانه‌ای است که طی هفته بسیج با همکاری خیرین بسیجی اجرا می‌شود.

 وی در ادامه به نقش‌آفرینی بسیج در دفاع از انقلاب پرداخت و گفت: بسیج در مدت ۴۰ ساله حیات خود در تمام زمینه‌ها حامی نظام اسلامی و مردم بوده و خدمات زیادی را به مردم ارائه کرده است.

فرمانده سپاه نهاوند تاکید کرد: یقینا در گام دوم انقلاب اسلامی نقش تحول‌آفرین بسیج پررنگ‌تر خواهد بود.

وی افزود: جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب برای تحقق آرمان‌ها و زمینه‌سازی ایجاد تمدن بزرگ اسلامی باصلابت‌تر و محکم‌تر از همیشه به پیش خواهد رفت و بسیج به عنوان یک حرکت مردمی طلایه‌دار آن خواهد بود.

انتهای پیام /

دیدگاه شما